نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 بهمن 1398
ساعت 14:00

ممکن است شرح داستان سریال نتفلیکس Resident Evil لو رفته باشد

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ گزارش جدیدی ادعا کرده که وقایع داستانی سریال نتفلیکسی Resident Evil، بیش از بیست سال پس از کشف T-Virus روایت می‌شود.

در سال ۲۰۱۹، گزارش جدیدی فاش کرد که نتفلیکس برنامه ساخت یک مجموعه تلویزیونی لایو اکشن از سری بازی‌های ویدیویی Resident Evil را دارد؛ این پلتفرم پخش استریمی مدیا که پیش از این هم سابقه تولید آثار اقتباسی از مجموعه‌های بازی‌ را دارد، برای مثال موفقیت بزرگی با سریال The Witcher هم کسب کرده است. با این حال پیرامون سریال رزیدنت اویل، به تازگی گزارش‌های بیشتری رسیده که فاش شدن زمان شروع فیلمبرداری احتمالی، و حالا هم لو رفتن شرح داستانی کوتاه از مجموعه از این دست خبرها محسوب می‌شوند.

براساس پست کاربر ResetERA، شرح داستانی اخیر ظاهرا از صفحه مدیا سنتر خود پلتفرم نتفلیکس لو رفته است؛ بخشی که البته درحال حاضر از صفحه حذف شده است. با وجود اینکه این قسمت حالا از دسترس عمومی خارج شده، ولی این کاربر اقدام به انتشار تصویری از این شرح داستانی کرده است. لازم به ذکر است که این درز اطلاعاتی به نظر درست است و امکان مشاهده آن در آرشیو وب هم وجود دارد. شما در ادامه این شرح کوتاه داستان برای سریال رزیدنت اویل نتفلیکس را مشاهده می‌کنید.

شهرک Clearfield در مریلند، مدت‌هاست که در سایه سه غول بزرگ و ظاهرا غیرمرتبط پایدار بوده است. کمپانی آمبرلا، تیمارستان منحل شده Greenwood و شهر واشنگتن دی.سی. امروز، ۲۶ سال از کشف ویروس تی (T-Virus) می‌گذرد، اسراری که تاکنون توسط آن سه غول سر به مهر باقی مانده بودند، حالا با مشخص شدن اولین نشانه‌های یک همه‌گیری به تدریج افشا می‌شوند.

شرح داستانی لیک شده، به نظر با گزارش سال گذشته ددلاین پیرامون «بررسی فعالیت‌های سیاه کمپانی آمبرلا و نظم جهانی جدیدی که پس از همه‌گیری ویروس تی ایجاد می‌شود» همخوانی دارد. لازم به ذکر است که ددلاین به این نکته هم اشاره کرده بود که سریال سعی می‌کند به المان‌های اصلی داستانی از منبع اقتباس خود وفادار بماند. در هر صورت باید توجه داشت که نتفلیکس تاکنون هیچ گونه خبر رسمی درباره سریال یا تیم بازیگران منتشر نکرده است و بایستی منتظر اطلاعیه‌های رسمی در این زمینه بود.

طرفداران این مجموعه، به زودی می‌توانند منتظر انتشار بازی Resident Evil 3 Remake هم باشند، که قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.