نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 بهمن 1398
ساعت 16:00

تولید سریال نتفلیکس Resident Evil از چند ماه دیگر شروع می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ پس از موفقیت اقتباس تلویزیونی نتفلیکس از The Witcher، حالا باید منتظر چنین مجموعه‌ای برای Resident Evil بود.

Deadline در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار گزارش داده بود که پلتفرم استریم ویدیو نتفلیکس، قصد دارد در جریان برنامه ساخت سریال‌های اورجینال خودش یک اقتباس تلویزیونی تازه بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی «رزیدنت اویل» نیز تولید کند. با این حال ساخت و توزیع هرگونه اقتباس لایواکشن از این مجموعه، در انحصار کمپانی Constantin Film قرار دارد و با توجه به خبر جدید، به نظر می‌رسد که این کمپانی آلمانی نیز حالا در ساخت مجموعه تلویزیونی با نتفلیکس همکاری می‌کند. با توجه به گزارش جدید، فیلم‌های موجود و سریال جدید قرار نیست ارتباطی با هم داشته باشند و صرفا در برخی مفاهیم ثابت سری نظیر ویروس‌ها و شرکت آمبرلا و ... مشابهت دارند.

براساس مطلب Redanian Intelligence، وب‌سایتی که پیرامون سریال تلویزیونی ویچر فعال است، ادعا شده که اطلاعات تازه‌ای از سریال اقتباسی نتفلیکس از Resident Evil به دست آورده است. بر این اساس، این سریال درحال حاضر برای پخش در ۸ قسمت ساخته می‌شود که هر قسمت نیز به طول ۶۰ دقیقه خواهد بود. با توجه به آماده بودن فیلمنامه، نتفلیکس قرار است فیلمبرداری را نیز از ژوئن ۲۰۲۰ (اواخر بهار) شروع کند. مهم‌ترین لوکیشن برای این کار نیز در آفریقای جنوبی خواهد بود. در صورتی که این اطلاعات درست باشند، این اتفاق تازه‌ای برای ساخت یک اقتباس لایواکشن در سری است چون فیلم‌های سینمایی Resident Evil عمدتا در کانادا فیلمبرداری می شدند.

در صورتی که الگوی ساخت و انتشار سریال ویچر مدنظر قرار داده شود، می‌توان یک دوره ساخت و مراحل پس از ساخت حدود ۱ ساله را در نظر گرفت و به این ترتیب، منتظر انتشار سریال در بهار ۲۰۲۱ بود. گفتنی است که نتفلیکس تاکنون هیچ گونه خبر رسمی درباره سریال یا تیم بازیگران منتشر نکرده ولی خبر اورجینال ددلاین در سال ۲۰۱۹، گفته بود که در این سریال تقریبا به همه المان‌های کلیدی سری، ایستر اگ‌ها و ... از مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل اشاره خواهد شد.

گفتنی اس که تاکنون شش فیلم سینمایی از سری Resident Evil ساخته شده که با کسب ۱٫۲ میلیارد دلار در گیشه، رزیدنت اویل به عنوان پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از یک مجموعه بازی ویدیویی هم در نظر گرفته می‌شود. از این مجموعه، بازی Resident Evil 3 Remake نیز قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.