نویسنده: هادی یکشنبه، 31 فروردين 1399
ساعت 13:41

در ابتدا برد پیت برای بازی در فیلم Kick-Ass انتخاب شده بود

3 از 5

بیش از ده سال از اکران فیلم Kick-Ass به کارگردانی متیو وان (Matthew Vaughn) می‌گذرد. اگر چه عملکرد فیلم در باکس آفیس در حد انتظارات استودیوی سازنده آن نبود، با این حال توانست تغییری اساسی در ژانر کامیک بوک ایجاد کند؛ تغییری که بعدها به خلق فرنچایزهایی مانند Kingsman و Deadpool انجامید. از طرفی این فیلم به عنوان نقطه شروع کاری بازیگرانی همچون آرون-تیلور جانسون (Aaron-Taylor Johnson) و کلوئی گریس مورتز (Chloe Grace Moretz) شناخته می‌شود و نقش فراموش‌نشدنی بیگ ددی با بازی نیکلاس کیج هم از دیگر نکات قابل توجه این فیلم است. با این وجود اگر تارانتینو برد پیت را برای بازی در فیلم Inglourious Basterds انتخاب نمی‌کرد، احتمالا شاهد هنرنمایی او در این فیلم بودیم.

برد پیت به عنوان تهیه‌کننده فیلم، قرار بود نقش بیگ ددی را بازی کند ولی در نهایت فرصت بازی در یکی از بهترین فیلم‌های سال 2010 را از دست نداد. بعد از آن که برد پیت، دیگر به عنوان یکی از گزینه‌های بازی در این فیلم مطرح نبود، متیو وان به سرعت به سراغ نیکلاس کیج رفت. وان در این خصوص می‌گوید:

می‌دانستم که نیک عاشق کامیک بوک و ابرقهرمانان است و این فیلمنامه، حکم نامه‌ای عاشقانه به ابرقهرمانان را داشت. فیلم نشان می‌داد که چه اتفاقی می‌افتد اگر یک فن‌بوی واقعی ناگهان تصمیم بگیرد که نقش یک ابرقهرمان را بازی کند. بعضی‌ها به اشتباه تصور می‌کردند که می‌خواهیم به این سبک حمله کنیم ولی می‌دانستم که نیک اینطور فکر نمی‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.