نویسنده: هادی یکشنبه، 31 فروردين 1399
ساعت 13:58

سباستین استن از موفقیت Avengers: Endgame در باکس‌آفیس می‌گوید

0 از 5

فیلم Avengers: Endgame توانست با اکران خود در سال گذشته، رکوردهای باکس آفیس را چپ و راست بشکند. البته فروش خوب یک فیلم MCU چندان غافلگیرکننده نیست ولی موفقیت‌هایی که این فیلم توانست کسب کند، در یک کلام شگفت‌انگیز بود؛ حتی برای سباستین استن (Sebastian Stan)، یکی از ستاره‌های فیلم.

تنها ده روز بعد از اکران فیلم در آپریل 2019، Avengers: Endgame توانست رکورد فروش فیلم تایتانیک به کارگردانی جیمز کامرون در سطح جهانی را بشکند. سپس در جولای 2019، به پرفروش‌ترین فیلم کل تاریخ تبدیل شد و از دیگر فیلم جیمز کامرون یعنی آواتار نیز پیشی گرفت. فروش 2.79 میلیارد دلاری فیلم، قطعا برای کوین فیج (Kevin Feige) و همکارانش هیجان‌انگیز بود ولی موفقیت‌ها و رکوردشکنی‌های آن برای بازیگران و دست‌اندرکاران فیلم نیز نقطه عطفی به حساب می‌آید. سباستین استن اخیرا در گفتگوی زنده در حساب اینستاگرام Variety، به بیان احساسات خود در این خصوص پرداخته است:

دیوانه‌کننده بود. حتی به همچین چیزی فکر هم نکرده بودیم. منظورم این است که حتی فکر کردن به این که بزرگتر از تایتانیک شویم هم دیوانه‌کننده است. من بارها فیلم تاتانیک را در سینماها دیده‌ام. هنوز هم بیلی زین پیر من را درگیر خودش می‌کند. این دیوانه‌کننده و هیجان‌انگیز است زیرا 10 سال زحمت برای فیلمسازی در این فیلم دیده می‌شود. تنها این واقعیت که مردم تا چقدر از فیلم حمایت کردند و علاقه خود را به شخصیت‌ها نشان دادند و چطور در ده سال گذشته با فیلم همراه بودند... این عالی بود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.