نویسنده: هادی چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1399
ساعت 16:34

کارگردان Sonic The Hedgehog خواهان گسترش دنیای سونیک است

2.25 از 5

فیلم Sonic the Hedgehog سرانجام شخصیت آبی‌رنگ و دوست‌داشتنی سونیک را به دنیای سینما آورد و توانست نتیجه خوبی نیز از این کار بگیرد. بسیاری از طرفداران از همین الان خواستار ساخت دنباله‌ای برای این فیلم هستند که به گسترش بیشتر این کاراکتر بازی‌های ویدئویی و دنیای او بپردازد. حتی شخصیت‌های دیگری مانند دوستان قدیمی سونیک از Green Hill Zone نیز می‌توانند به فیلم اضافه شوند. اگر چه هنوز ساخت قسمت دوم این فیلم تائید نشده است، با این وجود به نظر می‌رسد که کارگردان فیلم، ایده‌هایی برای آن دارد.

جف فاولر (Jeff Fowler) کارگردان فیلم نه تنها امیدوار است که به روایت داستان‌های بیشتر از این جوجه‌تیغی دوست‌داشتنی بپردازد، بلکه قصد دارد تا شخصیت‌های کلاسیک بیشتری را وارد ماجرا کند. شخصیت‌های بالقوه زیادی برای حضور در فیلم وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای گسترش فرنچایز سونیک استفاده کرد:

شخصیت‌های فوق‌العاده بسیاری برای وارد کردن در فیلم وجود دارند و همچنین داستان‌های بسیاری را نیز می‌توان روایت کرد. هیچ چیز نمی‌تواند من را به این اندازه خوشحال کند که دوباه با این شخصیت‌ها کار کنم و داستانشان را بازگو کم. ما تمایل داریم که با دنیای سینمایی سونیک بیشتر کار کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.