نویسنده: هادی پنج شنبه، 11 ارديبهشت 1399
ساعت 14:45

Meg 2 پروژه بعدی نویسندگان The Meg نخواهد بود

0 از 5

فیلم The Meg که در سال 2018 عرضه شد، توانست با فروش 530 میلیون دلاری در سطح جهانی، موفقیت چشمگیری را تجربه کند ولی با این وجود، تا کنون خبری از اکران Meg 2 نبوده است. تا جایی که می‌دانیم، فیلنامه‌ای برای دنباله این فیلم در حال نوشته شدن است ولی این فیلمنامه برای جان و اریک هوبر (Jon و Erich Hoeber) اولویت اول نخواهد بود. این دو برادر در حال حاضر وظیفه نویسندگی فیلم اکشن Fast & Loose را بر عهده گرفته‌اند. فیلمی که قرار است توسط تیم سازنده Deadpool 2 و Hobbs & Shaw ساخته شود.

Fast & Loose داستان مردی مرموز را دنبال می‌کند که بعد از بیدار شدن در Tijuana، حافظه خود را از دست داده است. او تلاش می‌کند تا با ردگیری قدم‌هایش، هویت خود را کشف کند ولی در آخر به دو گزینه می‌رسد؛ یکی به عنوان یک خلافکار بزرگ و دیگری یک مامور مخفی CIA که هیچ خانواده و دستاوردی نداشته است. او باید سردربیاورد که کدام یک هویت واقعی او است. به نظر میرسد که این فیلم ترکیبی از Memento و True Lies باشد.

این فیلم با همکاری استودیوهای STXFilms و 87North ساخته می‌شود که دومی متعلق به دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان فیلم Hobbs & Shaw و کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) است. این دو نفر بعد از کار بر روی فیلم‌های Atomic Blonde و Deadpool 2، استودیوی 87North را تاسیس کردند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.