نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 دی 1399
ساعت 09:00

سونی روی 10 فیلم و سریال مرتبط با محصولات پلی استیشن کار می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ سونی از طریق شرکت زیرمجموعه PlayStation Productions، درحال حاضر روی 7 سریال و 3 فیلم براساس فرنچایزهای پلی‌استیشن کار می‌کند.

کمپانی سونی جدای از عرضه محصولات گیمینگی از طریق پلتفرم‌های پلی‌استیشن و دیگر سخت‌افزارها و محصولات تکنولوژی، از سالیان دور در صنعت مدیا و فیلم‌سازی نیز فعال بوده است. علیرغم این موضوع، این شرکت از زمان تاسیس PlayStation Productions تلاش می‌کند تا بیش از گذشته میان فرنچایزهای محبوب خود در گیمینگ، با دنیای سینما و تلویزیون ارتباط برقرار کند. پیرامون شرح حال و گزارش کلی از فعالیت‌های این شرکت تازه تاسیس، اخیرا Tony Vinciquerra مدیرعامل آن صحبت‌های تازه‌ای را مطرح کرده است.

ما در در داخل شرکت برنامه‌ای به نام «یک سونی (One Sony)» داریم و شما در آینده اتصال‌ها و ادغام‌های بیشتری از محصولات مختلف سونی را خواهید دید. در حال حاضر ما روی 10 محصول مختلف فیلم و سریال کار می‌کنیم که از این بین هفت سریال و سه فیلم سینمایی مرتبط با فرنچایزهای پلی‌استیشن در دست ساخت هستند.

تاکنون تعدادی از این محصولات نظیر فیلم سینمایی آنچارتد با بازی تام هالند، و همچنین سریال تلویزیونی The Last of Us با همکاری شبکه HBO برای طرفداران مشخص شده بودند. همچنین صحبت‌هایی درباره ساخت سریال براساس سری Twisted Metal و سریال انیمیشنی براساس سری Sly Cooper از چند سال قبل مطرح بوده است. در این زمینه گرچه به صورت رسمی ساخت چنین سریالی تایید نشده، ولی کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War (2018) نیز در گذشته از علاقه خود برای دیدن یک سریال نتفلیکس براساس سری گاد آو وار گفته بود. به هر ترتیب باید دید که محصولات مورد اشاره Vinciquerra در چه زمانی معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.