نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 بهمن 1401
ساعت 14:00

تولید فصل دوم سریال The Last of Us از HBO چراغ سبز گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها انتظار طرفداران سری The Last of Us، اقتباس تلویزیونی این مجموعه چند هفته‌ای هست که از طریق شبکه HBO پخش می‌شود و در این مدت، اتفاقا با بازخوردهای بسیار خوب و درخشان هم مواجه بوده است. این سریال که براساس وقایع داستانی بازی اول سری ساخته شده، به صورت مستقیم شاهد همکاری خالق مجموعه یعنی نیل دراکمن و استودیو ناتی داگ با عوامل ساخت نسخه تلویزیونی بوده و همان‌طور که اشاره شد، با استقبال طرفداران قدیمی و حتی بینندگان جدید نیز مواجه بوده است.

با در نظر گرفتن این موفقیت، HBO اخیرا اعلام کرده که سریال The Last of Us که درحال حاضر پخش فصل اول آن در جریان است و تنها دو قسمت از آن پخش شده، برای تولید فصل دوم نیز مجوز دریافت کرده است. نیل دراکمن رئیس مشترک استودیو ناتی داگ، خالق سری و از نویسندگان و کارگردان‌های سریال The Last of Us در این ارتباط گفته که حقیقتا مفتخر است که حالا بینندگان بسیار زیادی را مشغول تماشای این سریال و بازگو کردن مجدد داستان جول و الی می‌بیند. او همچنین گفته که تجربه همکاری با شورانر سریال یعنی Craig Mazin، عوامل ساخت و بازیگران سریال و شبکه HBO فراتر از انتظارات بسیار بالای اولیه خودش بوده و از طرف خود و اعضای ناتی داگ و همچنین پلی‌استیشن از بینندگان تشکر کرده است.

Craig Mazin شورانر سریال که قبلا و با ساخت مینی‌سریال چرنوبیل نیز توجهات گسترده‌ای را به سبک فیلم‌سازی خود جلب کرده بود، به خبر تایید ساخت فصل دوم سریال The Last of Us واکنش نشان داده و از دراکمن، HBO و بینندگان میلیونی سریال تشکر کرده است. او همچنین گفته که کاملا آماده بازگشت برای ساخت فصل دوم اقتباس تلویزیونی خواهد بود. با توجه به اینکه فصل اول سریال، اقتباسی از بازی اول The Last of Us و بسته الحاقی Left Behind است، می‌توان پیش‌بینی کرد که وقایع داستانی سریال برای فصل دوم مربوط به بازی دوم سری یعنی The Last of Us Part 2 خواهد بود. در این رابطه، Mazin قبلا گفته بود که وقایع داستانی بازی دوم بسیار طولانی بود و احتمالا با ساخت یک فصل نمی‌توان کل آن داستان را پوشش داد. به این ترتیب باید دید که وقایع فصل دوم سریال از نظر ساختاربندی به نسبت بازی Part 2 چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.