نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 30 شهریور 1402
ساعت 15:54

انیمه‌ی اقتباسی اُنیموشا در راه نتفلکس

انیمه Onimusha به Netflix می‌آید

0 از 5

از نسل ششم و کنسول PS2 که برای اولین بار اُنیموشا رو تجربه کردیم تا حالا چندین نسخه از این بازی عرضه شده اما جالب اینجاست که تمام نسخه ها در همان نسل عرضه و در نسل های بعدی کنسول های بازی شاهد عرضه ی هیچ نسخه ای از اونیموشا نبودیم! این بیتوجهی کپکام ادامه پیدا کرد تا اینکه بالاخره اولین شماره به درخواست بسیار زیاد طرفدارهای سری بر روی PS4 بصورت ریمستر شده عرضه شد تا هم باعث خوشحالی طرفدارها باشد و هم حسرت یک Onimusha جدید به دل بذاره!

اگر تابحال با این بازی آشنایی نداشتید، اونیموشا که توسط Yoshiki Okamoto افسانه ای طراحی و خلق شده در ابتدا قرار بود سبک رزیدنت اویل مانند داشته باشه اما کم کم اتمسفر خاص خودش رو پیدا کرد و به سبکی متفاوت در دنیای ژاپن فئودال و زمان سامورائی ها تبدیل شد. کاراکتر شما که در هر شماره تغییر می‌کنه اما بطور کلی سامورائی قدرتمند و البته وارسته ایه، برای حمایت از مردم عادی در قبال تباهی و نیروهای اهریمنی که قصد گسترش در کل ژاپن رو دارن قد علم می‌کنه و در این راه از نیروهای ماورائی هم در قالب دستبندی بنام گانتلت کمک می‌گیره. این دستبند بهش کمک میکنه تا روح موجودات شیطانی (Genma) ها رو بعد از کشتنشون جذب کنه تا با استفاده از این ارواح بتونه سلاح های قدرتمندتر و مهارت های جدیدتری رو کسب کنه تا در نهایت به کمک اونها تباهی رو از بین ببره.

اقتباس انیمه ای این بازی توسط Takashi Miike کارگردانی میشه و داستان اون ترکیبی از وقایع تاریخی ژاپن و البته رویدادهای ماوراءالطبیعه خواهد بود. قهرمان انیمه، Miyamoto Musashi از روی بازیگر بسیار شناخه شده ی ژاپنی Toshiro Mifune مدل سازی شده و Akio Otsuka صدا بازیگر شخصیت اصلی انیمه خواهد بود. نکته ی جالب اینکه در سه نسخه ی اولیه ی بازی، Otsuka صدای ضد قهرمان بازی یعنی نوبوناگا رو بر عهده داشت! انمیه Onimusha در تاریخ 10 مهر 1402 بر روی نتفلکس منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.