نویسنده: Sasan یکشنبه، 22 خرداد 1401
ساعت 03:58

نتفلیکس بیش از پیش در بازی‌های ویدئویی غرق می‌شود!

3 از 5

نتفلیکس که در چند ماه اخیر با کاهش قابل توجه ارزش سهام خود دست و پنجه نرم می‌کند و به علت گسترش روز افزون پلتفرم‌های آنلاین نمایش فیلم و سریال دیگر از موقعیت بی رقیب گذشته برخوردار نیست و امکان کمتری هم برای به دست آوردن حق پخش محصولات استودیوهای بزرگ تولید و فیلم سریال دارد، این روزها بیش از پیش نیازمند بهره‌گیری از بخش‌هایی از صنعت سرگرمی است که کمتر مورد توجه تولیدکنندگان بزرگ بوده‌اند که یکی از این شاهراه‌های تولید محصولات سرگرمی بدون شک بازی‌های ویدئویی هستند.

در یکی دو سال آینده شاهد پخش نزدیک به 10 سریال زنده و انیمیشنی مختلف بر اساس بازی‌های ویدئویی از طریق نتفلیکس خواهیم بود که در روزهای اخیر شاهد پخش نمایش‌هایی از سریال‌های انیمیشنی Cyberpunk: Endrunners (شروع پخش از سپتامبر 2022(، Dragon Age: Absolution (شروع پخش از دسامبر 2022)، فصل سوم Dota: Dragon's Blood (شروع پخش از بیست و سوم مرداد ماه) و سری جدید کسلوینیا با عنوان Castlevania: Nocturne بودیم. ماه آینده شاهد پخش سریال تازه‌ای بر اساس ایده‌های دنیای Resident Evil خواهیم بود و در ادامه سال 2022 هم سریال‌های انیمیشنی دیگر چون Tekken: Bloodline و Sonic Prime از نتفلیکس به نمایش در خواهند آمد. همچنین باید یادی کنیم از سریال انیمیشنی Cuphead که بخش ابتدایی فصل اول آن در ابتدای سال جاری میلادی پخش شد و در کنار برنامه‌ریزی برای پخش قسمت‌های باقی‌مانده از فصل اول، تولید فصل دوم هم توسط نتفلیکس تأیید شد. نهایتا لازم به ذکر است که فصل دوم سریال موفق Arcane که بر اساس سری بازی‌های League of Legends ساخته شده بود هم در دست ساخت است.  

3 2

در سوی دیگر، نتفلیکس به تولید بازی‌های ویدئویی مرتبط با فیلم و سریال‌های خود هم مشغول شده و بعد از عرضه اثری متفاوت بر اساس سریال پرطرفدار Stranger Things، این کمپانی تصمیم گرفته تا برای بهره‌مندی از حداکثر ارزش افزوده دیگر سریال‌های موفق خود، بازی‌های ویدئویی ویژه‌ای بر اساس آن‌ها تولید کند که چهار مورد اولیه عناوینی بر اساس سریال‌های Queen’s Gambit، Money Heist، Shadow and Bone و Too Hot to Handle هستند! نتفلیکس برنامه‌های بسیاری برای استفاده همه جانبه از دنیای بازی‌های ویدئویی و سرگرمی‌های تعاملی دارد که در سال‌های آینده بدون شک شاهد رشد صعودی این برنامه‌های تجاری برای جذب کاربران بیشتر توسط این پلتفرم خواهیم بود.

Sasan | اخبار | 11/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.