نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 27 آبان 1396
ساعت 22:08

تریلر انیمیشن The Incredibles 2 فردا منتشر می‌شود

0 از 5

پیکسار اعلام کرده است که اولین تریلر انیمیشن  The Incredibles 2 را فردا، قبل از نمایش سینمایی آن در هفته آینده معرفی خواهد کرد.

 

به احتمال زیاد این اثر ادامه حوادث فیلم سال 2004 را دربرخواهد داشت، که مجددا شاهد کارگردانی برد بیرد و صداگذاری کریگ. تی نلسون درنقش باب، هولی هانتر در نقش هلن، سارا وول در نقش ویولت، ساموئل جکسون درنقش فروزن و جایگزینی هاک میلنر با اسپنسرفاکس برای ایفای نقش دش خواهیم بود.

ایده دنباله The Incredibles نزدیک به یک دهه بود که بیان میشد؛ از زمان انیمیشن Ratatouille درسال 2007 (اولین پروژه بیرد بعد از The Incredibles)، که هر بار بیرد به خاطر درگیری کاری در بخش های دیگر آن را به عقب می‌انداخت. به هر حال او و پیکسار تا سال 2014 برای این پروژه متعهد نشدند.

تولید این فیلم به آرامی صورت گرفت، صدای بازیگران که پیش‌تر ضبط شده بود تابستان سال گذشته در نمایشگاه D23 Expo 2017 معرفی شد و حالا تریلر این دنباله با تبلیغ بسیار در این آخرهفته پخش خواهد شد.

پیکسار امروز صبح در توییتر خود با کلیپی کوتاه بیان کرد: «چیزی باورنکردنی در راه است.»

این خبر مشخص می‌کند که فردا اولین تریلر تیزر انیمیشن The Incredibles 2  معرفی خواهد شد.

دیزنی با انتشار این تریلر، توانایی همکاری شرکتی با پیکسار را با توجه به اکران آخرین اثر این کمپانی  (coco)در روز چهارشنبه 22نوامبر ثابت کرد.

بیرد قبلا گفته بود میخواهد بر روی تم و ایده‌هایی که در مجموعه اول قادر به اضافه کردن آن ها نبود کار کند؛ مواردی مانند الاستیگرل و ماجراهای او، قیافه آقای شگفت انگیز و هم‌چنین فرزند شیرخوار آنها.(که قدرتش در پایان فیلم اول آشکار شد)

جان لستر مدیر اجرایی پیکسار در نمایشگاه D23 Expo 2017 تایید کرد که  The Incredibles 2 دقیقا ادامه لحظات آخر فیلم اول خواهد بود، جایی که مرد زیرزمینی (جان راتزنگربر) جنگی را علیه صلح و شادی به راه می‌اندازد.

The Incredibles 2 در ابتدا قرار بود در ماه ژوئن 2019 منتشر شود(ماه مورد علاقه و موفق برای استودیوهای انیمیشن‌سازی)، اما این تاریخ با مراحل تولید «داستان اسباب بازی 4» در تداخل بود. در آخر تصمیم بر این شد که The Incredibles 2 در ژوئن سال2018 و داستان اسباب بازی 4 تابستان سال آینده اکران شود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.