نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 27 آبان 1396
ساعت 15:49

تریلر Avengers: Infinity War در اوایل ماه دسامبر منتشر می‌شود

0 از 5

طبق آخرین گزارش‌ها انتظار میرود بعد از مدت‌ها اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War دراوایل‌ ماه دسامبر منتشرشود.

‌فیلم Captain America: Civil War (به عنوان نسخه سوم مجموعه) که توسط دئوجو و آنتونی روسوکارگردانی شده بود، توانست به موفقیت بزرگی دست پیدا کند که از آن به عنوان نقطه اوج  کل تاریخ سینمایی مارول یاد میشود. وقتی فیلمی به این بزرگی در پیش رو است، منتشر کردن تریلر آن به مانند خود فیلم مهم است، چرا که هواداران مشتاقانه منتظر آن هستند.

مارول ساخت سری جدید این فیلم را در طول تابستان آغاز کرد و در نمایشگاه D23 و رویداد کامیک‌کان اشاره کوچکی به آن نمود، اما تاکنون چیزی را به صورت عمومی مطرح نکرده است. کوین فیگ، وعده داد که بینندگان تا پایان سال چیزی را درباره فیلم می‌بینند که به احتمال زیاد منظور او پخش یک تریلر است. اکنون طرفداران میدانند که چه مدت باید منتظر بمانند.

جرمی کنراد، سردبیر«فیوریس فن بوی» به تازگی در توییتر مطلبی را قرار داده که اعلام میکند ماه دسامبر برای انتشار تریلر این فیلم تایید شده است. البته باید در مورد اعتبار این موضوع تحقیق کنیم، زیرا این یک اعلام رسمی از طرف استودیو مارول نیست.

در همین راستا لازم به ذکر است که کنراد زمان فروش بلیط های Star Wars: The Last Jedi و همچنین نمایش کوتاه Justice League در DCEU را درست پیش‌بینی کرده بود. کنراد در توییتر رسمی‌اش از منبع خود نامی نمیبرد، اما سابقه او ثابت میکند که میتوان در این زمینه به او اعتماد کرد. بنابراین طرفداران سینما باید منتظر اولین تریلر این فیلم طی چند هفته آتی باشند؛ دقیقا زمانی که از آن به عنوان فصل پرسود تعطیلات سینمایی نام برده میشود، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد که خلاف این موضوع ثابت شود.

ماه دسامبر زمانی منطفی برای انتشار تریلر فیلم انتقام‌جویان است؛ دقیقا یک ماه پس از آغاز اکران فیلم Thor: Ragnarok درسینماها. بسیاری بر این باورند که مارول برای محافظت از لو رفتن فیلم تایکا وایتی تی (Thor: Ragnarok) این زمان را برای پخش تریلر در نظر گرفته است. همچنین مارول می‌تواند با پیش‌نمایش The Last Jedi درکریسمس به رقابت بپردازد. با اینکه استودیو مارول نیازی به افزایش آگاهی در بین علاقه‌مندان سینما ندارد، اما نمایش تریلر فیلم انتقامجویان در مقابل چشم میلیون ها نفرانفجار بازار فروش را برای این استودیوی بزرگ در پی خواهد داشت.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.