نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 18 آذر 1396
ساعت 14:12

الاستیگرل در مرکز داستان The Incredibles 2 قرار دارد

1.5 از 5

الاستیگرل به عنوان نقش مرکزی در انیمیشن The Incredibles 2 حضور خواهد داشت

هولی هانتر که صداگذاری نقش مادر خانواده، هلن را در فیلم برعهده دارد، راجع به نقش الاستیگرل گفت: او در مرکز داستان و فیلم قرار خواهد داشت.
The Incredibles 2 درست از جایی که فیلم اول به پایان رسید شروع خواهد شد؛ طبق گفته برد بیرد (نویسنده و کارگردان): «آقای شگفت انگیز و الاستیگرل با Underminer به مبارزه می‌پردازند، در حالیکه دش و ویولت مجبورند از نوزاد خانواده (جک جک) نگه داری کنند».
هانتر گفت: « این فیلم حس واقعی رقابت و جاه‌طلبی الاستیگرل برای ماجراجویی را آشکار می‌کند؛ حسی( رقابت و جاه‌طلبی) که در نسل‌های متفاوت از زن‌ها گرفته می‌شد، اما الاستیگرل در این انیمیشن به اندازه مردان این حس را دارا است».
تمایل الاستیگرل برای گشت و گذار در کانون ابر قهرمانان، بسیار بیشتر نسبت به فیلم اول است؛ هانتر در ادامه اضافه کرد: « هلن دارای شخصیت قوی و احساسات شدید خواهد بود. او به معنای واقعی یک فمنیست نیز هست. تجربه دوم حضور من در این فیلم بسیار سرگرم کننده‌ تر بود؛ من برد را بهتر شناختم، او خیلی راحت می‌تواند آنچه که در ذهنش می‌گذرد را به موضوعات به شدت خنده‌ دار تبدیل کند. فکر می‌کنم بسیار زیباست که خانم شگفت‌ انگیز چهره متفاوت خود را در این فیلم به نمایش می‌گذارد».
فیلم The Incredibles 2 در تاریخ 15 ژوئن 2018 (25 خرداد 1397) اکران خواهد شد. در ادامه عکس جدید منتشر شده از فیلم را می‌بینید:

The Incredibles 2

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.