نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 21 دی 1396
ساعت 20:26

صحبت‌های بن ویشاو راجع به تاریخ تصویربرداری فیلم جدید جیمز باند

5 از 5

بن ویشاو طی مصاحبه اخیر خود، در مورد تاریخ آغاز تصویربرداری بیست‌ و پنجمین فیلم جیمز باند، توضیحاتی را ارائه داد.

بن ویشاو اعلام کرد، که او منتظر یک تماس برای آغاز مراحل فیلم‌برداری عنوان جدید جیمز باند به همراه دنیل کریگ است؛ تنها چیزی که تاکنون ما در مورد این پروژه می‌دانستیم، بازگشت دنیل کریگ به‌عنوان نقش اصلی، یعنی جاسوس بریتانیایی بود، اما اکنون به نظر می‌رسد ویشاو نیز به این مجموعه بازمی‌گردد و بار دیگر نقش متخصص تکنولوژی MI6 (کیو)، را ایفا خواهد کرد.

ویشاو اولین بار در فیلم اسکای‌فال (Skyfall)، عهده‌دار نقش کیو (شخصی که با ابزار مفیدش به باند کمک می‌کند) شد؛ او بار دیگر در عنوان اسپکتر (Spectre) نیز، همان شخصیت را بازی کرد.

بسیاری تصور می‌کردند فیلم اسپکتر، آخرین حضور دنیل کریک در نقش جیمز باند بود و احتمالا بعد از خروج او اکثر بازیگران دیگر نیز، که در فیلم حضور داشتند، تغییر می‌کنند، اما اینطور نشد.

نقش کیو توسط پنج بازیگر دیگر نیز ایفا شد ( با در نظر گرفتن فیلم ‌دیگر هرگز نگو هرگز «Never Say Never Again» و نسخه جعلی کازینو رویال)، اما در اصل بازیگر ولزی، دزموند لولین با حضور در فیلم هفدهم باعث مشهور شدن این نقش شد؛ ویشاو شخصیتی به‌روزتر و جوان‌تر از باقی بازیگران ایفاکننده این نقش را برای فیلم‌های کریگ بازی کرد؛ بااین‌وجود، هنوز ویژگی‌های اصلی کیو تغییری نکرده است و او همواره بااینکه از سوی باند ضرر می‌بیند و جایگاهش درخطر قرار می‌گیرد، ولی نسبت به او وفادار می‌ماند و کمک بزرگی برای او است، حتی در زمانی که باند سرکش است.

هنوز بازیگران دیگری (به‌جز دنیل کریگ)، رسما برای حضور در فیلم جدید، تایید و اعلام‌ نشده‌اند؛ بااین‌حال طی یک مصاحبه تبلیغاتی برای فیلم پدینگتون2 (Paddington 2)، از ویشاو راجع به وضعیت فعلی این فیلم جاسوسی پرسیده شد و او این‌طور جواب داد:

«من به‌تازگی خبر جدیدی از وضعیت این فیلم کسب نکرده‌ام؛ اما فکر می‌کنم آن‌ها تصمیم دارند سال آینده فیلم‌ را اکران کنند، بنابراین تصور من این است، که ما مجبوریم تا پایان امسال فیلم‌برداری پروژه را آغاز کنیم».

تاریخ انتشار فعلی درواقع برای سال 2019 تعیین شده است، اما هنوز جزئیات بسیارکمی راجع به مراحل تولید آن وجود دارد؛ ویشاو شاید حضور خود را در این فیلم تایید کرده است، اما هنوز مشخص نیست، که آیا رالف راینز ( در نقش ام) و نائومی هریس ( در نقش مانی پنی) نیز به پروژه خواهند پیوست یا خیر؟

برخلاف شایعه‌های زیادی که در رسانه‌ها وجود دارد، هنوز عنوان فیلم و کارگردان آن مشخص نشده است؛ تنها موضوع حتمی در مورد این پروژه، حضور نیل پرویس و رابرت وید، به‌عنوان نویسندگان ( به‌مانند شش فیلم اخیر) فیلم است.

صحبت‌های ویشاو دلگرم کننده بود و نشان‌ می‌داد که ما باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد این اثر، طی ماه‌های آینده باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.