نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 21 دی 1396
ساعت 23:32

پایان شاعرانه فصل هشتم سریال The Walking Dead

0 از 5

قسمت آخر نیم‌فصل سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)، جزو یکی از شوکه ‌کننده‌ترین قسمت‌های تاریخ برنامه‌های تلویزیونی بود.

طی قسمت پایانی نیم‌فصل سریال مردگان متحرک، شاهد این بودیم، که کارل (با بازی چندلر ریگز) توسط یک واکر گاز گرفته شد و مشخص شد، او دیگر در مجموعه حضور نخواهد داشت؛ طبق گزارش اینترتیمنت ویکلی (Entertainment Weekly)، آخرین حضور کارل در سریال، مصادف با 25 فوریه (6 اسفند) و طی پیش‌نمایش سریال خواهد بود.

AMC همیشه مطابق با داستان‌های کمیک رابرت کرکمن عمل نکرده‌ است، اما این موضوع می‌تواند مهم‌ترین انحراف، از داستان منبع اصلی باشد؛ کارل یکی از پنج شخصیت اصلی باقی‌مانده در سریال بود، که هنوز هم در روند داستانی کتاب‌های کمیک، به‌عنوان یک نقش اصلی حضور دارد، بنابراین بعید است، که او زود فراموش شود.

ریگز راجع به کاراکتر کارل گفت:

«کارل قطعا تاثیر زیادی بر سریال داشت و این تاثیری دراز مدت خواهد بود.»

اسکات گیمپل (فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اجرایی) گفت:

«حضور کارل به‌طور عمیقی در داستان حس می‌شود و این شرایطی بحرانی را برای فصل رقم می‌زند.»

بدیهی است، که مرگ کارل تاثیر عظیمی بر روی پدرش، ریک گریمز ( با بازی آندرو لینکلن) گذاشته است؛ آندرو لینکلن در مورد این مسئله گفت:

«طی باقی فصل او تلاش می‌کند تا با این درد غیرقابل‌ باور در میان یک جنگ، دست‌وپنجه نرم کند و همچنین تلاش می‌کند با جنگیدن، خود را از این فقدان و ضرر رهایی دهد. این بدترین کابوسی بود که ریک می‌توانست با آن روبه‌رو شود.»

اما نورمن ریداس، بازیگر نقش دریل دیکسون، گفت که همه‌چیز در انتها به نتیجه‌ای عالی ختم می‌شود؛ طی نیم‌فصل ابتدایی سریال، دریل بیشتر شبیه یک توپ خنثی بود. ریداس می‌گوید:

«چیز‌های واقعا خوبی برای دریل پیش‌ خواهد آمد و او با کاراکتر‌هایی دست‌وپنجه نرم خواهد کرد؛ من عاشق آن داستان‌هایی هستم که در انتها پیچیده می‌شوند، یک زیبایی واقعی در آن‌ها وجود دارد، چون به آن شیوه‌ای که دقیقا فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود و در انتها داستان به‌صورت شاعرانه‌ای پایان می‌یابد.»

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.