نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 26 دی 1396
ساعت 21:14

Edge of Tomorrow 2 می‌تواند فیلم بعدی داگ لیمان باشد

0 از 5

داگ لیمان اخیرا اشاره کرد، که دنباله فیلم لبه فردا (Edge of Tomorrow) می‌تواند پروژه بعدی او باشد

فیلم اصلی، که در سال 2014 اکران شد، یکی از شگفت‌انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین فیلم‌های سال بود؛ ما شاهد بودیم، که چطور این اثر علمی تخیلی خود را با فرمول زمان درگیر کرد و به آن پیچ خورد.

در فیلم اول ما نظاره‌گر بازی قوی تام کروز و امیلی بلانت بودیم، همچنین این اثر توانست فروش نسبتا خوبی را برای کمپانی برادران وارنر به ارمغان بیاورد؛ تمامی این‌ها مزید بر علت شد، تا عنوان لبه فردا نقد‌های مثبت زیادی را از جانب منتقدان دریافت کند.

با توجه به کامل شدن فیلم‌نامه فیلم دوم، به نظر می‌رسد اکنون تنها مانع پیش‌ رو، زمان‌بندی برای تولید آن است؛ تمامی بازیگران اصلی، اخیرا مشغول بازی در پروژه‌های دیگر خود بودند، اما به نظر می‌رسد شرایط اکنون نسبتا محیاست.

طبق گفته داگ لیمان، شانس خوبی برای تولید فیلم لبه فردا 2 (Edge of Tomorrow 2) وجود دارد؛ لیمان در گفتگو با کولیدر (Collider) گفت:

«ممکن است لبه فردا فیلم بعدی من باشد.»

لیمان همچنین اطلاعات تازه‌ای پیرامون پیشرفت این دنباله ذکر کرد و عنوان داشت، که او راجع به داستان این فیلم بسیار هیجان‌زده است؛ او گفت:

«ما اکنون بر روی فیلم‌نامه این دنباله کار می‌کنیم...در حال حاضر تا زمانی که‌ راهی برای تولید اثر پیدا نکنیم، این پروژه متوقف می‌ماند؛ تمام تمرکز ما بر فیلم‌نامه خواهد بود. این یکی از آن‌ فیلم‌هایی است، که تا وقتی، ما فیلم‌نامه آن را دوست نداشته باشیم، آن را تولید نمی‌کنیم؛ این عنوان، از آن فیلم‌هایی نیست، که از جانب استودیو برای تولیدش فشاری بر ما باشد، درواقع آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند اثر خوب باشد یا خیر.»

او ادامه داد:

«حتی اگر این فیلم تولید شود، ناشی از علاقه و اشتیاق من، امیلی بلانت و تام کروز است؛ من به این فیلم نیازی ندارم، تام و امیلی نیز نیازی ندارند، ما فقط در صورتی این عنوان را می‌سازیم، که به آن باور داشته باشیم؛ داستانی در دست داریم، که هر سه به آن علاقه‌مندیم. بنابراین ما سخت برای ساخت فیلم‌نامه‌ای جذاب کار خواهیم کرد.»

در ماه اکتبر داگ لیمان، فیلم‌نامه‌ای برای لبه فردا ارائه کرد، که ظاهرا نهایی نشد؛ شاید تیم خلاق پروژه، با تنظیم مجدد فیلم‌نامه، مسیر جدیدی را در ذهن دارند.

فیلم اول بیشتر به خاطر هوش و ایجاد درگیری‌های ذهنی در بیننده شناخته می‌شود، بنابراین مهم است، که دنباله آن نیز، همین روند را در پیش بگیرد.

طبق شایعات در این دنباله، ما متوجه پایان مبهم فیلم اول می‌شویم، شخصیت ویلیام کیج بیشتر بررسی می‌شود و شاهد معرفی کاراکتر اصلی سوم به فیلم خواهیم بود؛ با تمامی این‌ها، بهتر است لیمان و کمپانی، وقت خود را برای ایجاد هماهنگی با نسخه قبلی فیلم نیز بگذارند.

بسیار جالب خواهد بود، اگر متوجه شویم، که سرانجام چه زمانی فیلم‌برداری این عنوان آغاز می‌شود؛ لیمان مشغول مراحل پس‌تولید فیلم Chaos Walking است، که سال دیگر در سینماها اکران خواهد شد.

کروز نیز به فیلم  Top Gun: Maverick (در ماه جولای 2019 شروع به کار می‌کند) بازمی‌گردد، اخیرا نیز گزارش شده است، که او مذاکراتی برای بازی در فیلم 1969 به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، انجام داده است.

در بین این سه نفر، بلانت خالی‌ترین برنامه را دارد؛ او بازی در فیلم‌های A Quiet Place و Mary Poppins Returns را به‌پایان رسانده و اکنون هیچ برنامه خاصی ندارد.

بنابراین با تمامی این اوصاف، لیمان و دست‌اندرکاران او، باید برای ساخت فیلم دوم تا سال 2019 یا 2020 صبر کنند، اما هنوز چیزی مشخص نیست و موضوعی رسما راجع به این دنباله اعلام نشده ‌است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.