نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 10 بهمن 1396
ساعت 19:24

دیزنی امیلی بلانت را برای فیلم Jungle Cruise در نظر دارد

0 از 5

دیزنی علاقه‌مند است امیلی بلانت برای ایفای نقش اصلی زن در فیلم Jungle Cruise مقابل دواین جانسون قرار بگیرد

بعد از عناوین دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) و عمارت متروکه (The Haunted Mansion)، حال نوبت به جانگل کروز (Jungle Cruise) رسیده است، که به‌عنوان یکی از مکان‌های دیدنی پارک دیزنی، از تم منحصربه‌فرد آن فیلمی ساخته شود.

کمپانی دیزنی در نظر دارد بعد از تولید دنباله‌ای جدید از مجموعه دزدان دریایی کارائیب طی سال 2017 و در پی تولید دنباله‌ای دیگر از انیمیشن موفق داستان اسباب‌بازی (Toy Story) با بازی تام هنکس و تیم آلن، دنیای جانگل کروز را وارد صنعت سینما کند.

حدودا بعد از گذشت بیش از یک دهه تلاش دیزنی برای حضور جانگل کروز در سینما، به نظر می‌رسد سرانجام این اتفاق رخ خواهد داد؛ قرار است دواین جانسون به‌عنوان بازیگر نقش اصلی و ژاومه کویت-سرا به‌عنوان کارگردان در این فیلم با یکدیگر همکاری کنند.

تاکنون جانسون تنها بازیگری بود، که حضورش در این پروژه قطعی شده بود، اما ممکن است به‌زودی همه‌چیز تغییر کند؛ اسکرین رنت متوجه شده است، که دیزنی علاقه دارد امیلی بلانت ایفاگر نقش اصلی زن در فیلم جانگل کروز باشد. بلانت نقش یک دانشمندی را بازی می‌کند، که همراه با کاپیتان (دواین جانسون) به دنبال شکار، برای درمان‌های جادویی هستند.

این اولین بار نیست، که دیزنی با بلانت کار می‌کند؛ او قبلا نقش همسر بیکر را در فیلم به‌سوی جنگل (in Into The Woods) بازی کرد و در آینده نیز قرار است نقش مری پاپینز را در عنوان بازگشت مری پاپینز (Mary Poppins Returns)، که اواخر سال جاری اکران می‌شود ایفا ‌کند، البته جانگل کروز اولین فیلم غیر موزیکال امیلی بلانت برای دیزنی است.

گرچه این بدان معنی نیست، که امیلی بلانت نمی‌تواند در عنوان‌های اکشن حضور مناسب و موثر داشته باشد، او با بازی در فیلم فانتزی لبه فردا (Edge of Tomorrow)، عنوان هیجانی سیکاریو (Sicario) و همکاری گذشته با استودیو مارول ثابت کرد که دارای توانایی جسمانی بالایی است؛ اخیرا نیز اعلام شد او در دنباله فیلم لبه فردا حضور خواهد داشت، اما فیلم جانگل کروز به‌مراتب عنوان بزرگ‌تری برای این بازیگر خواهد بود.

طبق گفته‌های دواین جانسون، این بازیگر امیدوار است فیلم جانگل کروز بیشتر از عناوین مطرح مانند: دزدان دریایی کارائیب (با بازی جانی دپ) و ایندیانا جونز الهام بگیرد؛ با تمامی این تفاسیر به نظر جانگل کروز یکی از بزرگترین فیلم‌های دیزنی خواهد بود.

با توجه به سرنوشت فیلم سرزمین فردا (Tomorrowland)، که آن نیز بر اساس الهام از تم پارک Tomorrowland ساخته‌شده است (این فیلم محصول سال 2015 بود و با توجه به بودجه 190 میلیون دلاری خود، توانست تنها 209.2 میلیون دلار در باکس ‌آفیس بفروشد)، بین مالکان صحبت‌ها و کشمکش‌های زیادی پیرامون تولید جانگل کروز به ‌وجود آمد، اما آن‌ها امیدوارند با توجه به موفقیت‌های اخیر دواین جانسون در عنوان پرفروش جومانجی، این بازیگر جادویی را برای آن‌ها رقم بزند.

هنوز تاریخ رسمی اکران این فیلم اعلام نشده‌است، اما انتظار می‌رود فیلم‌برداری آن در بهار پیش رو آغاز شود، بنابراین ما اطلاعات بیشتری راجع به حضور بازیگران دیگر در این عنوان، طی ماه‌های آتی کسب خواهیم کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.