نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 15 بهمن 1396
ساعت 17:53

نویسنده Deadpool 2 تایید کرد هیچ تبلیغی برای این عنوان در Super Bowl صورت نمی‌گیرد مطلب ویژه

0 از 5

رت ریس نویسنده فیلم Deadpool 2 اعلام کرد، که هیچ تبلیغی برای فیلم بعدی کمپانی فاکس، در مسابقه Super Bowl انجام نخواهد شد

بعد از کشمکش‌ها و بحث‌های زیاد راجع به اینکه آیا ما تبلیغی از ددپول 2 در مسابقه سوپربول (Super Bowl) امسال خواهیم داشت یا خیر، سرانجام فیلم‌نامه‌نویس این پروژه اعلام کرد، که این اتفاق رخ نخواهد داد.

رت ریس در توییتر خود اعلام کرد: «هیچ تبلیغی برای ددپول طی مسابقه سوپربول در کار نخواهد بود...اما نگران نباشید.»

این خبر در ابتدا چندان برای طرفداران این فیلم خوشایند نبود، آن‌ها تمایل داشتند طی سوپربول امسال تبلیغی از این فیلم مشاهده کنند و نگاهی اجمالی به کاراکتر رایان رینولدز و لباس قرمز و سیاهش داشته باشند؛ اما همان‌طور که در انتهای این توییت مشاهده می‌کنید، ریس گفته است نگران نباشید، این بدان معنی هست که ما به‌زودی شاهد تریلری رسمی از این عنوان خواهیم بود.

اگرچه ددپول در تبلیغات بازی بزرگ بین نیو انگلند پتریوتس و فیلادلفیا ایگلز جایی ندارد، اما فیلم‌های زیادی هستند، که تبلیغ آن‌ها در این مسابقه پخش خواهد شد؛ دیزنی گزارش داد، تبلیغ جدیدی برای فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) با بازی چادویک بوزمن آماده کرده است (این فیلم در تاریخ 16 فوریه «27 بهمن» اکران می‌شود) و آن را به همراه تبلیغی از یک فیلم نامشخص در سوپربول پخش خواهد کرد.

 از فیلم‌های دیگر دیزنی که به‌احتمال زیاد تبلیغی از آن‌ها در سوپربول خواهیم دید، عبارت‌اند از: یک چین و چروک در زمان (A Wrinkle in Time)، دنباله انیمیشن شگفت‌انگیزان (Incredibles) و همچنین سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story).

کمپانی پارامونت در نظر دارد تبلیغی از فیلم‌های ماموریت‌های غیرممکن: فال‌اوت (Mission: Impossible — Fallout) و یک مکان آرام (A Quiet Place) پخش کند. استودیو یونیورسال نیز تبلیغی برای فیلم‌های دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی (Jurassic World: Fallen Kingdom) و آسمان‌خراش (Skyscraper) با بازی دواین جانسون، آماده کرده است.

همچنین دنباله تقلبی فیلم کروکودیل داندی (Crocodile Dundee) را نیز نباید از یاد برد؛ این فیلم که توسط دنی مک براید تولید می‌شود، صرفا تبلیغی برای صنعت گردشگری استرالیا خواهد بود.

با تمامی این فیلم‌ها، به نظر نبود ددپول در سوپربول امسال حس نخواهد شد؛ ددپول 2 در تاریخ 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397) بر روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.