نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 26 بهمن 1396
ساعت 19:21

بازیگر فیلم Justice League به فصل سوم سریال True Detective پیوست

0 از 5

ری فیشر بازیگر نقش ویکتور استون در فیلم لیگ عدالت، به جمع بازیگران فصل سوم سریال True Detective اضافه شد

عملکرد ضعیف فصل دوم سریال کاراگاهان حقیقی (True Detective)، باعث نشد که HBO روند تولید فصل جدید این سریال را متوقف کند؛ آن‌ها تصمیم گرفتند با انتخاب بازیگران مطرح برای فصل سوم، بار دیگر این سریال را به دوران اوج خود برسانند.

جدیدترین بازیگری که به این سریال درام و جنایی اضافه شد، ری فیشر است که ما او را بیشتر به‌ خاطر ایفای نقش ویکتور استون در فیلم‌های لیگ عدالت (Justice League) و بتمن در برابر سوپرمن (Batman v Superman) می‌شناسیم.

طبق گزارش ددلاین، فیشر نقش فردی برنز پسر وین هایس (با بازی ماهرشالا علی) را در جدیدترین فصل کاراگاهان حقیقی ایفا می‌کند و با نیک پیزولاتو و مایکل گریس همکاری خواهد داشت.

فصل سوم کاراگاهان حقیقی، که انتظار می‌رود سال آینده پخش آن آغاز شود، سه دوره زمانی مختلف را پوشش می‌دهد و جنایات ترسناک، شیطانی و کشف ‌نشده‌ی اوزارکس را که با گذشت زمان عجیب‌تر نیز شده است، نشان می‌دهد.

ازجمله بازیگران فوق‌العاده‌ی فصل جدید این سریال، می‌توان به استیون درف، کارمن اجوگو و اسکات مک‌نری اشاره کرد. ستاره‌ی سریال همسر خوب (The Good Wife) میمی گامر نیز اخیرا به این پروژه پیوست؛ او نقش لوسی پرسل، یک مادر که به همراه فرزندانش جدیدا ساکن منطقه اوزارکس شده و طی همین جنایات وحشتناک فرزندان خود را از دست داده است، را بازی کند.

خالق این سریال نیک پیزولاتو، به همراه خالق سریال ددوود (Deadwood)، وظیفه‌ی نویسندگی فصل جدید کاراگاهان حقیقی را بر عهده خواهند داشت. وقتی از رییس برنامه‌ریزی شبکه اچ بی او، سوالی راجع به امکان بازگشت سریال در سال 2018 پرسیده شد، او قاطعانه جواب داد: « نه...سال 2019.»

فصل نخست این سریال به ‌دلیل بازی‌های فوق‌العاده‌ی متیو مک کناهی و وودی هارلسون و همچنین داستان و دیالوگ‌هایی قوی، بسیار موردتوجه طرفداران قرار گرفت؛ ولی فصل دوم سریال همان‌طوری که ذکر کردیم، چندان برای مخاطبین جذاب نبود. حال باید ببینیم با انتخاب بازیگرانی مطرح، آیا فصل سوم همان روند موفقیت‌آمیز فصل اول سریال را طی می‌کند یا خیر؟

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.