نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 20 بهمن 1396
ساعت 17:57

واکین فینیکس در حال مذاکره برای بازی نقش جوکر در فیلم مستقل این کاراکتر است

0 از 5

اخیرا شنیده شده است، که واکین فینیکس احتمالا ایفاگر نقش جوکر در فیلمی مستقل از این شخصیت خواهد بود

واکین فینیکس در حال مذاکره برای حضور در فیلم مستقل کاراکتر جوکر، به کارگردانی تاد فیلیپس، کارگردان سه‌گانه خماری (The Hangover) و سگ‌های جنگی (War Dogs) است؛ فیلیپس همچنین نویسنده این عنوان نیز هست.

حوادث این فیلم خارج از دنیای دی سی اتفاق می‌افتد؛ در دنیای دی سی جرد لتو نقش جوکر را بازی می‌کند و ما شاهد حضور او در فیلم‌ جوخه انتحار (Suicide Squad) به‌عنوان شاهزاده جرم‌ و جنایت بودیم.

قبلا شایعه شده بود، که لئوناردو دی کاپریو انتخاب اصلی برای بازی نقش جوکر در فیلم فیلیپس است، اما مذاکره با این بازیگر برنده‌ی اسکار شکست خورد و به‌جایی نرسید؛ فینیکس پیش‌ازاین اشتیاق خود را برای بازی نقشی در فیلم‌های کمیک بوکی نشان داده بود، او علاقه داشت نقش‌هایی مانند: استیون استرنج در فیلم مستقل دکتر استرنج (Doctor Strange) و لکس لوتر در فیلم بتمن برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman V Superman: Dawn of Justice) را بازی کند.

بااین‌حال، وقتی این پروژه به یک فیلم ابرقهرمانی یا کمیک بوکی تبدیل شود، ممکن است فینیکس را در سومین چشم‌داشت او به نقش‌های کمیک بوک، نامزد جایزه اسکار کند؛ طبق گزارش ورایتی، فینیکس مذاکرات خود را با کمپانی برادران وارنر و دی سی شروع کرده و حتی پیشنهاد آن‌ها را نیز پذیرفته است؛ فینیکس گزینه محبوب و اصلی فیلیپس برای ایفای نقش جوکر در این فیلم است.

داستان این فیلم در دهه 1980 رخ می‌دهد و بررسی می‌کند که چطور یک فرد معمولی (با بازی فینیکس) تبدیل به شاهزاده جرم و جنایت می‌شود.

برنامه برای فیلم فیلیپس این است، تا دی سی یک فیلم به‌دوراز دنیای سینمایی لایو-اکشن خود که شامل عناوینی مانند: بتمن در برابر سوپرمن و جوخه انتحار می‌شود، بسازد؛ این کار اجازه می‌دهد، تا لتو نقش جوکر خود را در دنباله فیلم جوخه انتحار بازی کند (طبق گزارش ورایتی او انتظار دارد که این کار را انجام دهد) و هیچ مشکلی از جهت تداخل برای دنیای دی سی ایجاد ‌نشود؛ هنوز مشخص نیست کدام فیلم‌هایی که طی این سال‌ها برای آن‌ها برنامه‌ریزی صورت گرفته است، به این دنیای سینمایی جداگانه خواهند پیوست.

یکی از مزایای فیلم‌های «جایگزین» کمیک دی سی این است، که به فیلم‌سازان اجازه می‌دهد تا خودشان کاراکتر و ویژگی‌های اصلی دی سی را مشخص و یک فیلم از آن بسازند، بدون اینکه نیاز باشد عنوان‌هایی جدید و یا مجموعه فیلم‌هایی جدید را از ابتدا در دستور کار قرار دهند؛ این بدان معنی است، که فینیکس نیاز ندارد برای نقش جوکر در فیلم فیلیپس، یک تعهد که شامل حضور در چند فیلم هست را امضا کند.

پیش‌ازاین دودلی فینیکس برای امضای قرارداد فیلم‌های کمیک بوکی، ناشی از نگرانی او برای پذیرفتن همین توافقات بود، اما حالا هیچ‌کدام این مشکل‌ها وجود ندارد و همه‌چیز متفاوت است؛ البته Umberto Gonzalez گزارش داد که فینیکس و فیلیپس تنها یک بار برای نقش جوکر با یکدیگر صحبت کردند و هنوز چیزی نهایی نشده است.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.