نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 تیر 1399 - 12:00
0 از 5

احتمالا دو بازی جدید از دنیای DC به زودی معرفی می‌شوند

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ظاهرا دامنه‌های اینترنتی جدیدی برای Suicide Squad: Kill the Justice League و Gotham Knights به ثبت رسیده است.

درحالی که طرفداران مدت‌هاست پیرامون بازی‌های بعدی Rocksteady و WB Games Montreal گمانه‌زنی می‌کنند و شایعاتی مختلفی هم درباره این بازی‌ها وجود داشته، به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که فاش می‌کند دو دامنه اینترنتی برای دو بازی جدید از دنیای DC به ثبت رسیده است. این دو دامین با اسامی Suicide Squad: Kill the Justice League و Batman: Gotham Knights قابل شناسایی هستند که از جهاتی جالب توجه است. درواقع مدت کوتاهی پیش بود که شایعاتی درباره یک بازی آنلاین Suicide Squad وجود داشت و شناسایی دامین جدید مربوط به این سری، می‌تواند با یکدیگر مرتبط باشد. لازم به ذکر است که DC نیز برگزاری رویداد مخصوص خبری برای این برند و معرفی بازی را نیز تایید کرده بود؛ رویدادی که با عنوان DC Fandome و در ۲۲ آگوست (۱ شهریور) برگزار می‌شود.

نکته دیگری که پیرامون دامین‌های جدید وجود دارد، این است که یک گزارش توسط یوروگیمر ظاهرا اصالت و وابستگی دامین‌ها با سازندگان را تایید کرده، و حتی اشاره کرده که مدت زمان چندانی تا رونمایی رسمی نیز فاصله ندارند. براساس گزارش یوروگیمر، Rocksteady درحال حاضر مشغول ساخت یک بازی Suicide Squad است که به احتمال زیاد، دقیقا با همین نام Suicide Squad: Kill the Justice League معرفی خواهد شد. به علاوه بازی در صف معرفی استودیو WB Games Montreal نیز همین Gotham Knights خواهد بود.

درحالی که برگزاری رویداد DC Fandome و رونمایی از بازی‌های جدید دنیای DC قطعی است، این شرکت هنوز به صورت رسمی پیرامون کشف شدن دامین‌های جدید و گزارش اخیر یوروگیمر اظهارنظری نداشته و بایستی به عنوان شایعه درنظر گرفته شوند. با این حال در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، مدت زمان چندانی تا تایید آن‌ها باقی نمانده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.