نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 خرداد 1399 - 09:00
0 از 5

بازی بعدی Rocksteady ممکن است Suicide Squad باشد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک خبرنگار صنعت گیم گفته که ممکن است بازی بعدی که استودیو Rocksteady روی آن کار می‌کند، Suicide Squad باشد.

استودیو Rocksteady که خالق ۳ عنوان از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ صنعت گیم است، از آن عصر فاصله زیادی گرفته و عملا از سال ۲۰۱۵ به این سمت خاموش بوده است. این موضوع برای استودیویی محبوب در صنعت گیم، موضوع عجیبی است و مشخص نیست که آن‌ها پس از موفقیت غیرقابل وصف عناوین بتمن، چگونه پنج سال را در بی‌خبری و سکوت سپری کردند. با توجه به به این سکوت پنج ساله، تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی هم وجود داشته که به هر ترتیب آن‌ها مشغول ساخت یک بازی ابرقهرمانی دیگر در دنیای دی‌سی هستند.

خبرنگار صنعت گیم یعنی عمران خان از برنامه Kinda Funny، به تازگی در صحبت‌هایی جالب گفته که براساس آنچه که به صورت جسته و گریخته شنیده است، Rocksteady ظاهرا مشغول کار روی یک بازی آنلاین درباره Suicide Squad / جوخه انتحار است. او البته جدا از این اشاره به جزئیات بیشتری هم اشاره نکرد جز اینکه این شنیده‌ها مربوط به چند سال پیش است، و البته از آن زمان به بعد نیز چیز متفاوتی نشنیده است.

با توجه به اینکه منبع این گزارش نیز از کار روی چنین پروژه‌ای مطمئن نیست، این خبر باید به صورت شایعه درنظر گرفته شود. با این حال کار روی یک بازی Suicide Squad از یک جهت دیگر جالب است که قبل از این، گزارش‌هایی منتشر شده بود که WB Montreal در یک مقطع به دنبال ساخت بازی برای این مجموعه بود، ولی آن پروژه درنهایت لغو شد. این موضوع محتمل است که پروژه درنهایت توسط Rocksteady برداشته شده باشد و به شکلی متفاوت دنبال شود. جدای از این موضوع، فیلم سینمایی دوم Suicide Squad نیز درحال تولید است؛ گفتنی است که فیلم اول علیرغم دریافت نقدهای بسیار ضعیف، در گیشه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و می‌توان موفقیت بازی ویدیویی براساس این مجموعه را محتمل دانست.

در صورتی که چنین بازی در دست ساخت باشد و راک‌استدی آماده معرفی آن هم باشد، بهترین مکان برای معرفی بازی می‌تواند رویداد اختصاصی DC Fandome باشد که در روز ۲۲ آگوست (۱ شهریور) برگزار می‌شود. باید دید که این شایعه درنهایت صحت خواهد داشت یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.