نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 12:01

E3 2018: تریلر و رونمایی رسمی از بازی Resident Evil 2 Remake

4.75 از 5

در جریان کنفرانس خبری سونی در رویداد E3 2018، اولین تریلر رسمی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر و تاریخ عرضه آن نیز مشخص شد.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ بازی Resident Evil 2 Remake از آن دست بازی‌هایی است که پس از معرفی رسمی و اولیه خود، در سکوت محض خبری به سر می‌برده است و طرفداران چشم انتظار معرفی بازی، در رویداد امسال E3 بودند. خبر خوشحال کننده اینکه کپ‌کام رسما بازی Resident Evil 2 Remake را از طریق کنفرانس خبری شرکت سونی معرفی کرد. البته این تنها به معرفی ختم نشده و طرفداران با انتشار یک تریلر، می‌توانند اولین نمایش رسمی از بازی را نیز شاهد باشند.

ویدیو ابتدا با یک زاویه دید عجیب اول شخص شروع می‌شود که به نوعی شما خود را در نقش یک موجود خیلی کوچک تصور می‌کنید. از این زاویه، شاهد حمله یک زامبی به شخص سالمی هستید که درنهایت «لیان اسکات کندی» زامبی را با شلیک گلوله از پای در می‌آورد. پس از این، نماهایی دیگر از گوشه و کنار شهر راکون دیده می‌شود که اتمسفر کلی بازی را به تصویر می‌کشد. متاسفانه این تریلر شامل گیم‌پلی نیست با این وجود پس از مدت‌ها بی‌خبری و حاشیه پیرامون ساخته شدن نسخه ریمیک بازی Resident Evil 2، احتمالا دیدن این تریلر همچنان می‌تواند برای طرفداران هیجان‌انگیر و جالب‌توجه باشد. در ادامه می‌توانید این تریلر ۳ دقیقه‌ای را که در جریان کنفرانس اختصاصی سونی در E3 2018 به نمایش درآمد تماشا کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین خبرها پیرامون بازی، مشخص شدن تاریخ عرضه (انتشار) Resident Evil 2 Remake است. طرفداران می‌توانند طبق این وعده، منتظر انتشار بازی در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن 97) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC باشند. گفتنی است که کپ‌کام از هم‌اکنون امکان پیش‌خرید بازی را نیز فراهم کرده است.

کمپانی کپ‌کام، پیش از این اقدام به ریمستر کردن برخی از عناوین قبلی سری رزیدنت اویل کرده بود که در برخی موارد، حتی با فروش قابل توجهی هم مواجه شدند. برای مثال Resident Evil HD Remaster موفق شد لقب سریع ترین فروش در میان عناوین دیجیتالی کپ‌کام را در تاریخ این شرکت به نام خودش ثبت کند. بازی رزیدنت اویل ۲، اما نه تنها یک نسخه ریمستر HD، بلکه یک بازسازی کامل ریمیک از عنوان دوم این سری است و کپ‌کام و طرفداران قطعا امیدهای زیادی به این بازی دارند.

بروزرسانی: کپ‌کام به تازگی اقدام به انتشار تریلر دوم بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک کرده است. این نمایش، همچنین با ارائه اطلاعات جدیدی همراه بوده است:

این بازی یک بازسازی کامل از ابتدا تا انتها نسبت به بازی اوریجینال و همراه با روایت داستانی عمیق‌تری خواهد بود. برای ساخت بازی از موتور بازی‌سازی جدید RE Engine (که در ساخت بازی رزیدنت اویل 7 به کار رفته بود) استفاده شده است و اجازه می‌دهد که یک تجربه تازه از سبک کلاسیک وحشت-بقا را با Resident Evil 2 ریمیک تجربه کنیم. این شامل جلوه‌های بصری پویا و واقع‌گرایانه، صداهای نبض و ضربان قلب، دوربین جدید سوم شخص روی شانه، کنترل‌های مدرن، سیکل‌های جدید واقع‌گرایانه شامل زامبی‌هایی با واکنش‌های لحظه‌ای که باعث می‌شود تک تک شلیک‌های شما مهم و حیاتی جلوه کند. وجود بخش‌هایی مثل حمله دسته‌جمعی و گروهی زامبی‌ها، نورپردازی‌های خیره‌کننده برای اتاق‌ها و فضاهایی خاطره‌انگیز همه و همه به شکلی خواهند بود که بازیکنان بتوانند خودشان را در کالبد لیان و کلر به عنوان شخصیت‌های قهرمان بازی قرار دهند تا با این موجودات گوشت‌خوار و وحشتناک‌تر از همیشه مقابله کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید و دوم این بازی که شامل بخش‌هایی از گیم‌پلی هم می‌شود تماشا کنید:

کپ‌کام در روز گذشته  اقدام به رونمایی رسمی از بازی Devil may Cry 5 در جریان کنفرانس خبری اختصاصی ایکس‌باکس کرده بود. شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    من روانی این بازیم . فقط امیدوارم شخصیت زامبی های رزیدنت اویل 2 رو با حمله های دسته جمعی به سبک Dying Light به گند نکشن :tear: چه فضا سازی فوق العاده ای داره بازی :ey:

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1397
    نظرها: 38
    تشکر: 31
    تشکرشده: 29
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    من روانی این بازیم . فقط امیدوارم شخصیت زامبی های رزیدنت اویل 2 رو با حمله های دسته جمعی به سبک Dying Light به گند نکشن :tear: چه فضا سازی فوق العاده ای داره بازی :ey:

    یعنی خیلی سریع تبدیل شد به یکی از مورد انتظارترین ها

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.