نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 19 آبان 1398
ساعت 11:11

Mass Effect هنوز داستان‌های زیادی برای روایت کردن دارد

0 از 5

عنوان Mass Efeect: Andromeda یک قدم رو به عقب برای فرنچایز نقش آفرینی محبوب و دوست داشتنی BioWare بود که واکنش ضد و نقیض و نه چندان مثبت کاربران به این بازی باعث فروش بسیار ناامیدکننده آن شد که در اثر آن EA تصمیم گرفت برای مدتی این فرنچایز را متوقف کند. در این راستا حتی بسته گسترش دهنده عنوان Andromeda نیز لغو شد و این سری برای مدتی از فعالیت متوقف شد اما از آن زمان تا به حال BioWare این موضوع را روشن کرده که Mass Effect هنوز هم آینده خوبی دارد. 

این استودیو ایده‌هایی در ذهن خود از مسیر این فرنچایز در آینده دارند. اخیرا Casey Hudson، مدیر عامل استودیوی BioWare و همینطور خالق سری Mass Effect، به حساب خود در شبکه توییتر سر زد تا یک طرح هنری که تا به حال از سری Mass Effect دیده و استفاده نشده بود را با مردم به اشتراک بگذارد و در این رابطه چنین گفت که:

ما ایده‌های بسیار زیادی از کارهایی که دوست داریم در Mass Effect انجام دهیم، در ذهن خود داریم. این سری هنوز داستان‌های زیادی برای روایت کردن دارد.

با این حال، احتمالا تا زمانی که ما نسخه جدیدی از این سری ببینیم، هنوز فاصله زیادی باقی مانده است چرا که BioWare تمرکز اصلی خود را فعلا روی Dragon Age 4 گذاشته است که در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.