نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 19 آبان 1398
ساعت 19:21

بحث Splinter Cell جدید باز هم به میان آمد

0 از 5

Ubisoft در نسل هشتم عناوین و IPهای زیادی داشت که عرضه کرد اما جای یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای آن‌ها همیشه در میان اسم بازی‌های این شرکت خالی بود و آن چیزی نیست به جز Splinter Cell. گاه گاه از گوشه و کنار چیزهای مختلفی از این سری به گوش می‌رسد اما حتی یک کلمه هم تا به حال درمورد در دست ساخت بودن این بازی توسط یوبیسافت به طور رسمی اعلام نشده است. برخی گزارش‌هایی که اعلام می‌کنند هیچ نسخه‌ای از این سری در حال حاضر در حال ساخته شدن نیست، مثل نمک پاشیدن به زخم گیمرها است.

اما اکنون نشانه کوچکی مشاهده شده که احتمال ساخت این بازی را افزایش داده است. شعبه اسپانیای Ubisoft در توییتر اخیرا تصویر جدیدی از Sam Fisher با عینک خاص خودش منتشر کرده با این کپشن که:

شما برای مواجه شدن با تاریکی باید آن را درک کنید.

با انتشار این توییت عده زیادی گفته‌اند که نشان می‌دهد نسخه جدیدی از این سری در راه است اما شاید به آن شیوه‌ای که شما فکر می‌کنید، نباشد. هنوز مدت زیادی نگذشته که Ubisoft اعلام کرده بود که آن‌ها به دنبال بازگشت Splinter Cell به یک شیوه جدید هستند که اشاره به نسخه واقعیت مجازی این بازی برای هدست‌های VR دارد. بنابراین اگر این توییت نشان دهنده چیزی باشد، اولویت با نسخه واقعیت مجازی این بازی است که صحبت‌های رسمی آن نیز پیش از این انجام شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.