نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 30 تیر 1399
ساعت 12:00

بازی بعدی Splinter Cell احتمالا در سال 2021 عرضه می شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ صداپیشه ایتالیایی شخصیت سم فیشر، ادعا کرده که یوبی‌سافت احتمالا در سال 2021 بازی بعدی Splinter Cell را عرضه می‌کند.

یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای یوبی‌سافت، سری بازی‌های اکشن و مخفی‌کاری Splinter Cell بود که در طول هفت سال اخیر، طرفداران بارها این شرکت را ترغیب به ادامه دادن آن کردند. گفتنی است که یوبی‌سافت گرچه آخرین عنوان رسمی سری را حدود هفت سال پیش منتشر کرد، ولی شخصیت اصلی این سری یعنی سم فیشر، تا به حال در چند بازی از فرنچایزهای دیگر کمپانی حضور داشته است. علیرغم این موضوع، طرفداران همچنان مایل به عرضه یک بازی کامل و مستقل برای سری هستند؛ اتفاقی که به دلایل مختلف از جمله پیدا نشدن ایده‌های کافی چندان مورد تمرکز یوبی‌سافت قرار نگرفته است.

Luca Ward صداپیشه کاراکتر سم فیشر در عناوین قبلی سری اسپلینتر سل، اخیرا در مصاحبه‌ای جالب ادعا کرده که یوبی‌سافت، قطعا برای بازی بعدی سری برنامه دارد، و اتفاقا قرار بود در همین سال 2020 خبرهایی اعلام شود که به خاطر ویروس کرونا، این اتفاق نیافتاد.

البته قرار بود یک بازگشت اسپلینتر سل را داشته باشیم که حکم قسمت فرجام و پایان‌دهنده را داشت، ولی در این زمینه چندان مطمئن نیستم. آن‌ها هنوز به این نتیجه نرسیدند که این کار را در سال 2021 انجام دهند. بازی قرار بود در سال 2020 عرضه شود که البته شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد. چندین پروژه بزرگ به خاطر این بحران به تاخیر افتادند. برخی دیگر اما مثل Cyberpunk 2077 که نقش من در آن تقریبا به پایان رسیده، ادامه پیدا کردند.

درهر صورت اطمینان دارم که Splinter Cell مجددا بازخواهد گشت.

گفتنی است که در طول این هفت سال، طرفداران همواره یوبی‌سافت را برای عرضه بازی جدید اسپلینتر سل تحت فشار گذاشتند و البته همیشه هم گزارش‌هایی مشابه این، لیک‌ها، گمانه‌زنی‌ها و ... نیز وجود داشته است. مشخص نیست که ادعای اخیر Luca Ward تا چه حد صحت داشته باشد، ولی مدیرعامل یوبی‌سافت در گذشته و در یکی از مصاحبه‌های خود، گفته بود که شخصا به این مجموعه علاقه دارد و مایل است که این سری به شکلی مجددا بازگردد. در این زمینه، حتی گزارش‌هایی تایید نشده از ساخت یک بازی VR هم در این مجموعه وجود داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.