نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 30 تیر 1399
ساعت 15:00

به گفته جف کیلی رویداد Xbox Games Showcase یک برنامه قدرتمند است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کیلی مجری و تهیه‌کننده شناخته شده صنعت گیم، گفته که Xbox Games Showcase یک رویداد قدرتمند خواهد بود.

مایکروسافت از ماه‌ها قبل تاکنون درحال آماده‌سازی خود و تیم‌های بازی‌سازی ایکس‌باکس است تا رویداد بزرگی را برای نمایش عناوین کنسول نسل بعدی Xbox Series X تدارک ببیند. انتظار می‌رود که عناوین فرست پارتی و داخلی مایکروسافت بخش بزرگ‌تر رویداد Xbox Games Showcase را به خود اختصاص بدهد. با این حال طرفداران به احتمال زیاد شاهد معرفی و نمایش برخی عناوین third party نیز خواهند بود. در این زمینه، صحبت‌های اخیر اسپنسر نیز نشان می‌دهد که می‌توان در این رویداد شاهد نمایش‌هایی از عناوین ژاپنی هم بود.

با توجه به این پیش‌زمینه، می‌توان حدس زد که رویداد پیش روی Xbox Games Showcase تا چه میزان از اهمیت برخوردار است و طرفداران در کل صنعت گیم منتظر شروع آن هستند. پیرامون این رویداد، ما می‌دانیم که یک برنامه pre-show یک ساعته قرار است قبل از برنامه اصلی پخش شود که اجرای آن، با جف کیلی مجری و تهیه‌کننده شناخته‌شده صنعت گیم است. گفتنی است که کیلی اخیرا در یک برنامه پرسش و پاسخ، اشاراتی به این برنامه هم داشته، و گفته که Xbox Games Showcase «یک برنامه قدرتمند» خواهد بود. به گفته کیلی، مایکروسافت به خوبی صدای نقدهای طرفداران پس از پخش رویداد ماه می ایکس‌باکس را شنیده، و به این ترتیب رویداد جاری، هم بزرگ‌تر و هم جمع‌وجورتر از آن رویداد خواهد بود.

لازم به ذکر است که رویداد ماه می ایکس‌باکس حواشی زیادی داشت که در مهم‌ترین بخش، مایکروسافت تا پیش از شروع برنامه موفق نشد تا آدرس درستی درباره آیتم‌های برنامه بدهد و انتظارات پیرامون آن را کنترل کند. آن رویداد، با عنوان «اولین نگاه به گیم‌پلی عناوین نسل نهمی Xbox Series X» تبلیغ شد؛ حال آنکه تقریبا همه عناوین نمایش داده شده فاقد بخش گیم‌پلی بودند و اصولا عناوین نمایش‌داده شده چندان چشمگیر و Next-Gen دیده نمی‌شدند. با توجه به صحبت‌های گرینبرگ پس از حواشی آن رویداد، و همچنین اظهارنظر اخیر جف کیلی، حالا انتظار می‌رود که رویداد پیش روی Xbox Games Showcase در روز ۲۳ جولای (۲ مرداد - ۷:۳۰ شب) به شکلی متفاوت و جذاب‌تر برای طرفداران دنبال شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.