نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

ایکس‌باکس از بازخوردهای منفی Inside Xbox اخیر آگاه است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آرون گرینبرگ از مدیران ارشد ایکس‌باکس، گفته که آن‌ها به خوبی از بازخوردهای منفی به Inside Xbox آگاهی دارند و از آن‌ها درس می‌گیرند.

آرون گرینبرگ، مدیر ارشد بازاریابی ایکس‌باکس به تازگی در یک پست توییتری و با اشاره به بازخوردهای منفی که طرفداران به رویداد لایواستریم اخیر Inside Xbox وارد کردند، گفته که مایکروسافت حتما به خاطر ایجاد کردن فضایی که به انتظارات بالا دامن زد مقصر بود، و آن‌ها از این اتفاقات درس می‌گیرند. گفتنی است که رویداد اخیر Inside Xbox که بخشی از رویدادهای ماهانه Xbox 20/20 به مناسبت عرضه کنسول جدید Xbox Series X است، تا پیش از پخش و از یک هفته قبل‌تر، به عنوان رویدادی که قرار است «اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی» را پخش کند تبلیغ می‌شد. با این حال پخش این رویداد شامل نمایش گیم‌پلی ویدیوهای چندانی نمی‌شد و بیشتر بازی‌های معرفی شده هم از نظر کیفی و بصری حس پرش نسلی را الغا نمی‌کردند. گرینبرگ در این رابطه گفت:

اگر ما هیچ چیز نمی‌گفتیم و مثل لایواستریم ماه گذشته، صرفا Inside Xbox را بدون سر و صدا برگزار می‌کردیم، به نظرم بازخوردها می‌توانست متفاوت باشد. اینجا مشخص است که ما برخی انتظارات نابجا را ایجاد کردیم و این مورد قطعا تقصیر ما هست. ما از همه بازخوردها استقبال می‌کنیم و اطمینان می‌دهم که ما همه آن‌ها را در نظر گرفته و به عنوان تیم از آن درس می‌گیریم.

مایکروسافت در بیش از یک مقطع از زمان معرفی Inside Xbox ماه می، وعده داده بود که در این رویداد قرار است اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی و اجرایی روی Xbox Series X به نمایش دربیاید. بزرگ‌ترین سورپرایز نیز مشخص شدن این موضوع بود که بازی موردانتظار Assassin's Creed Valhalla هم قرار است اولین گیم‌پلی تریلر خود را از همین رویداد به نمایش بگذارد. این موارد به شکل قابل توجهی باعث بالا رفتن انتظارات شده بود؛ حال آنکه پس از شروع لایواستریم، عمده آیتم‌ها به معرفی عناوین ایندی یا نه چندان قابل ذکر برای نمایش کیفیت یک بازی نسل نهمی بودند و البته گیم‌پلی خاصی هم از آن‌ها نمایش داده نمی‌شد. پس از این نوبت به بازی Valhalla رسید که صرفا یک کلیپ حدود ۹۰ ثانیه‌ای و سینماتیک از بازی را با عنوان «گیم‌پلی تریلر» منتشر کردند که به نقطه اوج بازخوردهای منفی تبدیل شده بود.

در هر صورت، مایکروسافت در ادامه و تا موعد عرضه ایکس‌باکس سری ایکس، هر ماه میزبان رویداد لایواستریمی و تبلیغاتی خواهد بود و انتظار می‌رود که دیگر شاهد ایجاد کردن انتظارات نابجا از جانب آن‌ها نباشیم. کنسول نسل نهمی Xbox Series X نیز قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ وارد بازارهای جهانی شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.