نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

از نظر نینتندو کنسول سوییچ تازه به میانه عمر خود رسیده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار گزارشی از فروش حدود ۵۶ میلیون واحدی نینتندو سوییچ، نینتندو گفته که این کنسول تازه وارد میانه عمر خود شده است.

نینتندو در گزارش مالی اخیر خود، اشاره کرد که کنسول Nintendo Switch موفقیت بزرگی برای این کمپانی ژاپنی بوده و این پلتفرم هیبریدی که در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شد، تاکنون ۵۵٫۷۷ میلیون واحد فروش جهانی داشته است. این پلتفرم همچنین از نظر فروش بازی و نرم‌افزار نیز موفقیت بزرگی برای نینتندو محسوب می‌شود و با توجه به استراتژی مناسب شرکت در عرضه عناوین فرست پارتی جذاب و موردتحسین، به نظر می‌رسد که این روند را همچنان تا چند سال دیگر هم می‌تواند ادامه دهد. پیرامون این موضوع، نینتندو گفته که کار هنوز برای سوییچ تمام نشده و درواقع این پلتفرم، تازه وارد میانه عمر خود شده است.

این گزارش که در جلسه پرسش و پاسخ نینتندو با سرمایه‌گذاران منتشر شده، یک نماینده نینتندو در پاسخ به طول عمر مفیدی که برای سوییچ درنظر گرفته شده مورد سوال واقع شد که او در پاسخ، گفته که این کنسول درحال حاضر تازه حداکثر وارد میانه عمر خودش شده است. این اظهارنظر به معنای آن است که سوییچ همچنان تا چند سال آینده و تا ۲۰۲۳ -۲۰۲۲ می‌تواند محتوا برای ارائه داشته باشد. جدای از عرضه منظم بازی‌های محبوب و پرفروش که آخرین مورد آن بازی جدید Animal Crossing بوده، نینتندو در پشتیبانی سخت‌افزاری از جمله عرضه کنسول‌های ارزان‌قیمت‌تر Nintendo Switch Lite هم خود را فعال نشان داده است. باید دید که نیمه بعدی و آخر عمر کنسول هیبریدی و محبوب نینتندو سوییچ، می‌تواند موفقیت نیمه اول را تکرار کند یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.