نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 30 تیر 1399
ساعت 09:00

بازیسازان ژاپنی اهمیت حیاتی در استراتژی Xbox Series X دارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته فیل اسپنسر، بازیسازان ژاپنی نقش حیاتی را در استراتژی او برای Xbox Series X ایفا خواهند کرد.

کنسول‌های بازی ایکس‌باکس، از همان ابتدای تاریخ حیات خودشان با مقبولیت نه چندان زیاد در کشور ژاپن مواجه بودند. با توجه به اینکه ژاپن به صورت سنتی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بازی‌های ویدیویی است، موضوع عدم استقبال از کنسول‌های ایکس‌باکس در این کشور همیشه موردتوجه مایکروسافت بوده است. این شرکت هرگز موفق نشد تا مخاطبان ثابتی را برای ایکس‌باکس در کشور ژاپن به دست بیاورد، و این مشکلی بوده که فیل اسپنسر همیشه روی آن تاکید داشته است. لازم به ذکر است که در دوره مدیریت او، مایکروسافت تلاش زیادی برای محکم کردن روابط خود با بازیسازان ژاپنی داشته و خصوصا در رویدادهای تبلیغاتی نظیر E3، ایکس‌باکس در طول سال‌های اخیر بازی‌های ژاپنی زیادی را برای اولین بار رونمایی کرده است.

تیم ایکس‌باکس، در ژاپن برای ایجاد ارتباطات تلاش واقعا زیادی می‌کند. ما شاهد این هستیم که بازیکنان زیادی از سراسر جهان، اشتیاق زیادی برای بازی‌هایی واقعا فوق‌العاده از برخی از بهترین بازیسازان جهان ابراز می‌کنند. و ما می‌دانیم که برخی از آن‌ها درواقع بازیسازان ژاپنی هستند. ما مایل هستیم که برای این دسته از بازی‌ها به پلتفرم منتخب تبدیل شویم. من واقعا از پیشرفتی که در این چهار - پنج سال صورت گرفته به تیم خودم افتخار می‌کنم. ما در کنفرانس E3 خودمان، حضور پررنگ بازیسازان و ناشران ژاپنی را داشتیم. از آنجایی که ما یک کمپانی ژاپنی نیستیم، باید کار زیادی را برای بازسازی و همچنین ایجاد یک فضای اعتماد با بازیسازان ژاپنی انجام دهیم. به نظر ما این اتفاق در طول زمان رخ خواهد داد و برای این کار ما باید به شنیدن نظرات و نیازهای آن‌ها برای دست پیدا کردن به جامعه مخاطبان بیشتر ادامه دهیم.

من همچنین برای آنچه که در روز 23 جولای به نمایش خواهیم گذاشت نیز افتخار می‌کنم. ما یک برنامه مشخص شده برای همکاری مستقیم با بازیسازان ژاپنی داریم تاعناوین ایکس‌باکس عالی تولید شوند. شما در این زمینه خبرهای بیشتری را در آینده خواهید شنید. اطمینان حاصل کردن از اینکه بازیسازان معتبر و شناخته‌شده ژاپنی، ایکس‌باکس را به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد در نظر می‌گیرند در استراتژی ما موضوع حیاتی محسوب می‌شود.

گفتنی است که یکی از موردانتظارترین عناوین ژاپنی یعنی Elden Ring، اولین بار در کنفرانس ایکس‌باکس در E3 سال گذشته رونمایی شد. با توجه به اینکه از آن زمان به بعد هیچ خبر یا نمایش جدیدی درباره این بازی وجود نداشته، باید دید که این موضوع در رویداد پیش روی مایکروسافت تغییر می‌کند یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.