نویسنده: مهدی افتخاری یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 11:25

کیسی هادسون: Dragon Age و Mass Effect را فراموش نکرده‌ایم

5 از 5

به گفته آقای کیسی هادسون، Bioware به سمت Dragon Age و Mass Effect باز خواهد گشت.

در حال حاضر تمامی نگاه‌ها به سمت Anthem است و منطقی به نظر می‌رسد که Bioware تمام وقت و انرژی خود را صرف ساخت این عنوان کند. اما به این معنی نیست که آن‌ها بقیه فرنچایزهای خود را از یاد برده باشند. در یک مصاحبه با Game Informer، کیسی هادسون در مورد وضعیت دو سری Mass Effect و Dragon Age صحبت کرد. همانطور که می‌دانید از چهار سال پیش که Inquistion منتشر شد، هیچ عنوان دیگری از Dragon Age ندیدیم و آخرین نسخه از Mass Effect یعنی Andromeda، زمانی که به بازار عرضه شد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اما طبق گفته هادسون، شرکت Bioware در زمان مناسب کار به روی این دو سری را دوباره آغاز خواهد کرد.

بیشتر کسانی که در Bioware هستند در حال حاضر به روی Anthem کار می‌کنند، اما تعدادی از افراد را هم داریم که برای Dragon Age بعدی ایده پردازی می‌کنند.

اما چیزی که اهمیت بیشتری دارد، وضعیت Mass Effect است که به گفته هادسون، این سری با شکست Andromeda کامل ازبین نرفت.

Mass Effect مانند فرزند من است! من خلق Mass Effect را شروع کردم. مطمئنا روزی کار به روی این فرنچایز را دوباره آغاز خواهیم کرد.

سوال اینجاست که این روز چه روزی است. قطعا Bioware تا سال 2019 یا حتی 2020 به چیزی جز Anthem اهمیت نخواهد داد، مخصوصا اگر این عنوان تبدیل به یک بازی محبوب شود. اما احتمال دارد که بالاخره در آینده دوباره Mass Effect و Dragon Age را ببینیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.