نویسنده: محمد فرزین سه شنبه، 19 مرداد 1395
ساعت 18:54

چند نکته که باید در مورد No Man's Sky بدانید.

5 از 5

1-بیشتر وقت شما در این بازی صرف جستجو و گشت و گذار در دنیای بی کران بازی خواهد شد.با بیش از 18کوانتیلیون! سیاره برای اکتشاف شما هیچ وقت بهانه ای برای دست کشیدن از جستجوی سیارات و مکان های جدید نخواهید داشت. سعی کنید به سادگی از دنیای بی پایان و هیجان انگیزی که Hello Games برای شما ساخته لذت ببرید.

2-No man's sky بر خلاف انچه در ذهن دارید تمرکز چندانی روی نبرد ها و جنگ های نفس گیر نخواهد داشت.بله شما هر لحظه که خواستید می توانید  با ساکنین سیارات که از منابعشان محافظت می کنند بر سر آیتم های مخالف بجنگید اما بدانید که اولویت این بازی بیشتر تجربه ماجراجویی و کشف منابع و سیارات جدید است تا نابود کردن آن ها.


no mans sky

3-دنیای بی کران No Man's Sky به گونه ای برنامه نویسی شده که همه ی سیارات و ویژگی های ان ها به صورت کاملا تصادفی مشخص می شود پس هر یک از این 18 کوانتیلیون سیاره کاملا منحصر به فرد خواهند بود.این یعنی یک دنیای کاملا غیر قابل پیش بینی برای یک ماجراجویی واقعی! دقیقا چیزی که طرفداران سبک Sand-box به دنبال آن هستند.

4-در ابتدای رویاروییتان با موجودات بیگانه سیاره های مختلف، درک مکالمه آن ها با شما تقریبا غیر ممکن خواهد بود.استودیوی سازنده بازی با این کار سعی کرده تا واقع گرایی خاصی به بازی ییخشد,شما قادر خواهید بود تا پس از مدت زمانی کلمات و عبارات مختلفی را از محیطی که در ان قرار دارید یاد بگیرید.مثلا با استفاده از سنگ نوشته ها و علایم موجود در اطراف,شما بخشی از زبان موجودات بیگانه را آموخته و برقراری ارتباط با آنها برای شما آسان تر خواهد شد.

تصاویر بازی No mans sky

5-برای ماجراجویی در این بازی عجله نداشته باشید.دنیای فراهم شده برای شما به طور غیر قابل تصوری بزرگ و مرموز است.اگر از هرچیز سطحی عبور کنید بخش زیادی از تجربه ی بازی را از دست خواهید داد.سعی کنید تکه تکه سیاره ای که به ان وارد می شوید را با حوصله جستجو کنید و نقاط پنهان آن را اکتشاف کنید تا لذت حقیقی این بازی را بچشید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.