نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 18 مرداد 1396
ساعت 12:49

زمان عرضه آپدیت جدید بازی No Man's Sky

0 از 5

آپدیت جدید بازی No Man's Sky بزودی عرضه خواهد شد

آپدیت بزرگ بعدی برای بازی No Man's Sky بزودی ارائه خواهد شد. استودیوی Hello Games اعلام کرده است که آپدیت شماره 1.3 در همین هفته در دسترس قرار می‌گیرد. این آپدیت Atlas Rises نام دارد و مانند آپدیت های قبلی برای PC و PlayStation 4 رایگان خواهد بود. آپدیت Atlas Rises بر روی «بهبود داستان مرکزی» تمرکز دارد و همچنین ویژگی حرکت سریع را نیز به بازی اضافه می‌کند. قرار است جزئیات مربوط به آپدیت Atlas Rises بزودی منتشر گردد. هم اکنون می‌توانید تصاویر جدید ارائه شده را در پایان متن مشاهده کنید.

مؤسس استودیوی Hello Games آقای Sean Murray اظهار داشته است:

«ما در استودیوی Hello Games سالی مهیج و سخت داشته ایم. ما در این مدت ساکت بوده ایم اما مشتاقانه همه چیز را پذیرفته ایم. ما در این سال به سختی بر روی آپدیت های رایگان این بازی کار کرده ایم. آنچه که انجام می‌دهیم بسیار مهم تر از آن چیزی است که می‌گوییم. ما می‌خواستیم از جامعه فداکار و مشتاقی که برای ما بسیار ارزشمند هستند تقدیس کنیم. ما Waking Titan را بعنوان آزمایش عرضه کردیم.»

بازی No Man's Sky عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی و تلاش برای بقا می‌باشد که در مد تک نفره طراحی شده است. این بازی در تابستان سال 2016 برای PlayStation 4, Microsoft Windows عرضه شد. اساس گیم پلی این بازی بر مبنای 4 ویژگی کلی جستجو و اکتشاف، تلاش برای بقا، مبارزه و تجارت طراحی شده است. گیمر در اینجا از چشم انداز اول شخص به تجربه می‌پردازد.

sky

sky

sky

sky

sky

sky

sky

sky

sky

sky

sky

م.حافظ | اخبار | 09/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.