نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 17 مرداد 1396
ساعت 13:34

باز هم Crash Bandicoot و ثبت رکورد جدید بین بازی‌های انحصاری PS4

5 از 5

UK Chart: عنوان Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، همچنان در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا 

بازی محبوب Crash Bandicoot N.Sane Trilogy توانست برای پنجمین هفته متوالی در رتبه نخست جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا قرار گیرد و با این کار عملکرد قابل‌توجه و تحسین‌بر‌انگیز خود را ادامه داد. تا به حال هیچ بازی انحصاری PS4 نتوانسته تا به این مدت در رتبه نخست این جدول قرار گیرد و این موضوع یک رکورد بزرگ برای کرش‌بندیکوت به شمار می‌رود. با این آمار اصلا جای تعجب نیست که شرکت Activision بخواهد بازی‌های بیشتری را ریمستر و روانه بازار کند. مدتی پیش هم Eric Hirshberg، مدیرعامل کمپانی اکتیویژن اعلام کرد این بازی بالاتر از حد انتظارات ما ظاهر شده است و این موفقیت می‌تواند باعث منجر شدن اتفاقات بیشتری در آینده شود. با این صحبت‌ها، حدس می‌زنیم که در آینده باید منتظر سه‌گانه Spyro یا ریمستر کامل از سری کرش‌بندیکوت باشیم.

از سوی دیگر، عنوان GTA V همچنان مثل هفته‌های قبلی به فروش خود ادامه می‌دهد و این هفته توانست در رتبه دوم جدول قرار گیرد. مدتی قبل هم مدیرعامل کمپانی Take-Two، آقای Strauss Zelnick، اعلام کرد که عنوان GTA به رایج‌ترین بازی بین دارندگان PS4 و XB1 تبدیل شده است و همه باید آن را تجربه کرده باشند. این توضیحات مشخص می‌کند که چرا این بازی همچنان پس از گذشت 4 سال از عرضه خود هنوز جزء پرفروش‌ترین عناوین به حساب می‌آید.

این هفته تعداد زیادی از بازی‌های شرکت Bethesda رتبه‌های جدول را اشغال کرده‌اند و به نظر می‌رسد تخفیف‌ها کار خود را به خوبی انجام دادند. این هفته عناوین Fallout 4 در رتبه سوم، Doom در رتبه چهارم و Dishonored 2 در رتبه پنجم قرار گرفته‌اند.

این هفته Battlefield 1 هم (با توجه به تخفیف‌هایی که داشته است) توانسته 55% فروش بهتری داشته باشد و به رتبه هفتم جدول صعود کند.

در زیر می‌توانید لیست کامل جدول را مشاهده کنید:

ukchart1

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.