نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 14 فروردين 1398
ساعت 22:00

سازنده بازی No Man’s Sky از آپدیت جدید آن و سرویس Stadia می‌گوید

جزئیات جدیدی در مورد آپدیت آینده‌ی بازی No Man’s Sky اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیراً آقای «شان موری» (Sean Murray) به عنوان خالق بازی No Man’s Sky در مورد آپدیت آینده‌ی این عنوان که No Man’s Sky Beyond نامگذاری شده، جزئیاتی را ارائه کرده است؛ این آپدیت سه هدف اصلی دارد:

  1. اضافه کردن قابلیت واقعیت مجازی به این بازی
  2. توسعه‌ی قابلیت‌های آنلاین آن
  3. نامشخص

در حالیکه هنوز مشخص نیست که استودیوی «هلو گیمز» (Hello Games) به چه تعداد بازیکن اجازه‌ی حضور در بخش آنلاین عنوان No Man’s Sky را خواهد داد، موری اعلام کرد:

در حال حاضر این بخش را با چهار بازیکن اجرا کرده‌ایم، تیم سازنده‌ی ما بدون آنکه به ارقام کاری داشته باشد، اقدام به توسعه‌ی بخش آنلاین بازی No Man’s Sky نموده است، اما ما بدنبال توسعه‌ی هر چه بیشتر بخش آنلاین این بازی هستیم.

چیزی که از آن عبور کردیم، تجارب زیادی را به ما آموخت، یکی از آن‌ها، این است که تا پیش از اطمینان حاصل کردن از چیزی، نسبت به آن چیزی نگویید.

آقای موری همچنین در مورد سرویس جدید شرکت گوگل، یعنی سرویس Stadia اعلام کرد:

شنیدن اینکه این سرویس قابلیت ارائه‌ی قدرت پردازشی 10 ترافلاپس را دارد فوق العاده است؛ فکر می‌کنم بیشتر مردم نمی‌دانند که این عدد چه معنی‌ای دارد، این قدرت به ما اجازه می‌دهد تا افکت‌های بیشتر و فوق العاده‌ای را در بازی اعمال، کیفیت‌های 4K یا 8K را ارائه و Anti-Aliasing واقعاً بهتری را ارائه کنیم.

بازی No Man’s Sky در سال 2016 برای پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه شد اما مشکلات آن، انتقادات و بازخوردهای منفی زیادی را به همراه داشت؛ یکی از این انتقادات که احتمالاً تجربه‌ای را برای موری به ارمغان آورده، عدم تطابق نسخه‌ی نهایی ارائه شده با چیزی بود که به بازیکنان قول داده شده بود؛ ارائه‌ی آپدیت‌های مختلف و توسعه‌ی محتوای بازی، به مرور زمان منجر به بهبود وضعیت آن شد.

فرشاد | اخبار | 03/04/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.