نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

اپلیکیشن Google Stadia تاکنون یک میلیون مرتبه دانلود شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آمار جدید نشان می‌دهد که اپلیکیشن سرویس بازی استریمی گوگل استیدیا سرانجام به یک میلیون دانلود دست پیدا کرده است.

سرویس گیم استریمینگ «Google Stadia» یکی از اولین تلاش‌های گسترده سرویس‌دهندگان ابری برای ارائه بازی‌های مختلف به کاربران، از طریق اتصال آنلاین و استریم کردن این بازی‌ها روی نمایشگرهای مختلف بوده است. این سرویس روی کاغذ ویژگی‌های چشمگیری دارد و نیاز به سخت‌افزار قدرتمند برای اجرای بازی یا دریافت کردن دیتای بازی‌ها و یا آپدیت آن‌ها را از بین می‌برد. با وجود این مزایا، استیدیا اما موفق نشد لانچ بزرگی داشته باشد و در ادامه کار نیز یک روند کند را برای اضافه کردن ویژگی‌های مختلف پیگیری می‌کند.

پیرامون این سرویس، اخیرا یک گزارش فاش کرده که اپلیکیشن استیدیا سرانجام بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. در حالی که کسب این موفقیت اهمیت زیادی برای گوگل دارد، ولی ذکر این نکته نیز مهم است که این خبر، مدتی پس از اعلام گوگل مبنی بر دو ماه رایگان شدن سرویس Stadia Pro منتشر شده است. همچنین این اپلیکیشن را می‌توان بدون اینکه استفاده‌ای از سرویس آن داشت نیز دانلود کرد.

تاکنون تحلیل‌های مختلفی از استقبال کم‌تر از حد انتظار بازیکنان از این پلتفرم جدید شده که کوچک بودن کتابخانه بازی‌های موجود، کمبود برخی ویژگی‌ها که ابتدا وعده داده شده بود از زمان لانچ در دستسرس هستند، محدودیت‌های منطقه‌ای برای استفاده و درنهایت نیاز به اینترنت بسیار قوی و بدون محدودیت حجمی، از جمله این دلایل بوده‌اند. در هر صورت رسیدن به آمار یک میلیون دانلود گرچه به نظر کند بوده، ولی این امیدواری وجود دارد که این شروع موفقیت‌های بیشتری برای استیدیا باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.