نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

Ubisoft مشکلی با تاخیر بیشتر بازی‌های نسل نهمی خود ندارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت گفته که در صورت تاخیر در عرضه PS5/Xbox Series X، آن‌ها نیز مشکلی بابت تاخیر عناوین جدیدتر خود ندارند.

یوبی‌سافت یکی از بزرگ‌ترین ناشران و بازیسازان دنیا است که البته در سال ۲۰۱۹، دوره بسیار سختی را گذراند. این شرکت درواقع پس از شکست سنگینی که به خاطر بازی Ghost Recon Breakpoint متحمل شد، دچار تحولات درونی عمیقی شد که تغییرات ساختاری گسترده‌ای را در تیم‌های بازی‌سازی و داستانی شرکت به دنبال آورد. جدای از این، یوبی‌سافت اعلام کرد که همه عناوین در صف عرضه خود را هم تاخیر زده است که هنوز بسیاری از آن‌ها موعد انتشار جدید پیدا نکردند. این تحولات و تاخیرها، از طرفی همزمانی با سال ۲۰۲۰ به عنوان سالی که در اواخر آن شاهد عرضه کنسول‌های بازی جدیدتر است هم پیدا کرده، و به نظر می‌رسد که بخشی از تصمیمات یوبی‌سافت، به خاطر هماهنگ کردن خود با کنسول‌های نسل بعد است.

مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت یعنی ایو گیلموت، اخیرا در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز پیرامون فرایند ساخت بازی‌های شرکت و همچنین نسل بعدی کنسول‌ها اظهارنظر کرده است. او در این زمینه، گفته که اگر برنامه زمانی سونی و مایکروسافت برای عرضه کنسول‌های بعدی‌شان دچار تغییر شود، یوبی‌سافت نیز آمادگی دارد تا عرضه بازی‌های نسل بعد خود را به تعویق بیاندازد.

ما تاثیرات قابل‌توجهی در ارتباط با برنامه زمانی خودمان نمی‌بینیم، با این حال ما با همه شرکای خود در ارتباط هستیم و به این ترتیب اگر احتیاج باشد که ما خودمان را با شرایطی که برای آن‌ها یا بازیکنانمان بهتر باشد تطابق دهیم، ما حتما این کار را انجام خواهیم داد.

تاکنون بسیاری از عناوین اعلام شده این شرکت نظیر Watch Dogs Legion تاخیر خوردند و حتی تاریخ جدیدی هم برای عرضه پیدا نکردند. این طور به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت، قصد دارد یکی از اولین ناشرانی باشد که به شکل گسترده خود را آماده ورود به نسل بعدی کنسول‌های بازی می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.