نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

بازیکنان متقلب CoD Warzone به عنوان تنبیه در یک سرورقرار می‌گیرند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته اینفینیتی وارد، بازیکنانی که در Call of Duty: Warzone متقلب درنظر گرفته می‌شوند، به عنوان تنبیه باید با یکدیگر بازی کنند.

در ادامه گزارش‌ها از آمارهای بسیار بالا از وقوع تقلب و چیت در میان بازیکنان عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone، اخیرا فاش شده که بازیکنانی که به عنوان متقلب شناسایی می‌شوند، از این پس مجبور به رقابت درکنار دیگر بازیکنان متقلب می‌شوند. این خبر که توسط حساب رسمی سازنده بازی یعنی Infinity Ward منتشر شده، اشاره می‌کند که این نیز بخشی از برنامه‌های استودیو برای مقابله با بازیکنان متقلب است. گفتنی است که این استودیو در گزارش هفته قبل، از بن کردن بیش از هفتاد هزار بازیکن متقلب خبر داده بود که عمدتا به پلتفرم پی‌سی تعلق داشتند، موردی که همچنان باعث اعتراض بازیکنان کنسولی است به شکلی که بسیاری از این بازیکنان، ترجیح می‌دهند ویژگی کراس‌پلی را در کنسول خود غیرفعال کنند تا با بازیکنان پی‌سی مواجه نشوند.

به گفته اینفینیتی وارد، در آغاز هفته بعد فرایند matchmaking به شکل موردی به بررسی بازیکنان پرداخته و افرادی که مشکوک به تقلب باشند را به صورت اجباری در سرور یکسان قرار می‌دهد. این استودیو، همچنین گفته که از این پس در صورتی که یک گزارش تقلب بازیکن به بن شدن او بیانجامد، این موضوع به اطلاع بازیکنان خواهد رسید. به علاوه Infinity Ward تیم‌های نظارتی بیشتر و تکنولوژی‌ها و منابع فنی بیشتری را هم برای مقابله با این بازیکنان اختصاص داده است.

Infinity Ward در ادامه اشاره کرده که آپدیت‌های امنیتی جدیدی منتشر کرده و موارد بیشتری از جمله قابلیت‌های جدیدتری برای مقابله با چیت در راه هستند. برای مثال امکان گزارش بازیکن متقلب از طریق Killcam و همچنین حالت Spectate هم میسر می‌شود و به این ترتیب بازیکنان می‌توانند بازیکن متقلب را درست در حین چیت گزارش کنند.

Call of Duty: Warzone به عنوان یک بازی رایگان بتل رویال، هم‌اکنون در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.