نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

هنوز اسرار فاش نشده زیادی درباره PS5 وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک مهندس ارشد سابق نرم‌افزاری PS5 گفته که این سیستم هنوز اسرار فاش‌نشده زیادی دارد که به خوبی حفظ شده‌اند.

با توجه به وعده قبلی سونی، طرفداران پلتفرم پلی‌استیشن فاصله چندانی تا موعد عرضه کنسول‌های بازی خانگی جدیدتر یعنی PS5 ندارند و اگر بحران شیوع ویروس کرونا تاخیری ایجاد نکند، این کنسول‌ها باید در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ وارد بازار شوند. با توجه به اینکه هنوز چند ماه دیگر تا آن موعد فاصله وجود دارد، سونی به صورت تدریجی و گام به گام کمپین تبلیغاتی و معرفی این کنسول را نیز پیش می‌برد، و ما تاکنون درباره لوگو، برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها نظیر حذف صفحات لودینگ به خاطر استفاده از SSD مخصوص، مشخصات سخت‌افزاری و طراحی کنترلرهای PS5 اطلاعات جدید دریافت کردیم. علیرغم همه این موارد و فاش شدن اطلاعات مختلف و جذاب از PS5، سونی اما به نسبت رقیب خود یعنی مایکروسافت و Xbox Series X شتاب کم‌تری برای رونمایی از اطلاعات بیشتر نشان داده است.

مت هارگت، مهندس ارشد سابق نرم‌افزار پلتفرم پلی‌استیشن 5، اخیرا در حساب رسمی توییتری خود و در پاسخ به سوال یک طرفدار درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های این کنسول و اینکه این سیستم در مقایسه با کنسول رقیب چه قابلیت‌های کم‌تری دارد، گفته که سونی تاکنون موفق شده اسرار بسیار زیاد و هنوز فاش‌نشده‌ای از این سیستم را مخفی نگه دارد و این موارد هنوز فاش نشده حتی در لیک‌ها و درزهای اطلاعاتی مختلف هم وجود نداشته‌اند.

چیزهای بسیار، بسیار زیادی هنوز در هیچ کدام از درزهای اطلاعاتی دیده نشده‌اند. درواقع اسرار بسیار زیادی درباره PS5 وجود دارد که به خوبی پنهان نگاه داشته شدند.

سونی طبق اعلام قبلی، قرار است کنسول‌های بازی خانگی PlayStation 5 را در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.