نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 04 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

نشان تجاری ثبت شده مایکروسافت ظاهرا به Xbox Series X مرتبط است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که علامت تجاری ثبت شده توسط مایکروسافت، لوگو کنسول نسل نهمی «Xbox Series X» است.

به تازگی فاش شده که مایکروسافت در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) اقدام به ثبت یک نشان تجاری جدید کرده که به احتمال خیلی زیاد، لوگوی کنسول بازی خانگی «ایکس‌باکس سری ایکس» است. این نشان تجاری که مشابهت‌هایی هم با لوگوی فعلی Xbox One X و S دارد، به شکل مشخص روی حرف X تاکید دارد و نمونه مشابه آن را هم قبلا در برخی تیزرهای تبلیغاتی کنسول جدیدتر دیده بودیم. شما در ادامه تصویری از این نشان تجاری ثبت شده را مشاهده می‌کنید.

xbox series x logo

ثبت این علامت تجاری می‌تواند نشانه‌های مختلفی داشته باشد که می‌تواند از مسائل حقوقی گرفته تا ارتباط مستقیم به برنامه‌های تبلیغاتی بعدی آن‌ها دامنه داشته باشد. با این حال آنچه مشخص است و اگر این لوگو واقعا لوگوی کنسول Xbox Series X باشد، مایکروسافت به زودی آن را روی محصولات مختلفی از خود کنسول و نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها تا پوسترها، کارت‌های تجاری، کیف و ... چاپ خواهد کرد.

نکته دیگر این است که لوگو ثبت شده صرفا به Series X و نه Xbox Series X مرتبط است و این موضوع به خودی خود، جا را برای ثبت نسخه‌های مختلفی از این لوگو باز می‌کند. پیش از این شایعاتی وجود داشته که اشاره می‌کند مایکروسافت، جدای از عرضه کنسول‌های قدرتمند Xbox Series X استراتژی عرضه کنسول‌های نسل نهمی ولی با قدرت کم‌تر و ارزان‌تر را هم دارد.

مایکروسافت طبق اعلام قبلی، Xbox Series X را در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.