نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

رویداد PAX West علیرغم بحران کرونا همچنان برگزار خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ برگزارکنندگان PAX West، اعلام کردند که برنامه آن‌ها برای اجرای رویداد در موعد مقرر مطابق برنامه قبلی پیش می‌رود.

شرکت ReedPop به عنوان برگزارکننده رویداد سالانه PAX West، اعلام کرده که علیرغم بحران دامنه دار شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، آن‌ها نسبت به برگزاری این رویداد در موعد مقرر یعنی ۴ سپتامبر تا ۷ سپتامبر (۱۴ تا ۱۷ شهریور) خوشبین هستند و تغییری در این رابطه بوجود نیامده است. این شرکت البته گفته که گرچه آن‌ها درتلاش هستند تا این رویداد مثل گذشته در آخرهفته روز کارگر برگزار شود، ولی شرایط شیوع ویروس کرونا و آخرین تحولات در این زمینه را هم مدنظر قرار می‌دهند:

ما با مقامات بخش سلامت در همه سطوح دولت کار می‌کنیم و از دستورالعمل‌های سازمان‌هایی نظیر CDC و WHO به شکل کامل تبعیت می‌کنیم تا از برگزاری امن، سالم و مسئولانه رویداد اطمینان حاصل شود.

انتشار این خبر، در ادامه گزارش‌ها از لغو یا تاخیر خوردن برگزاری رویدادها و همایش‌های بزرگ است؛ مکان‌هایی که جمعیت زیادی دور یکدیگر جمع می‌شوند و چنین تجمعاتی به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا ممنوع هستند. تاکنون رویدادهای گیمینگی بزرگی نظیر E3 و SXSW به کلی لغو شدند، رویدادهایی نظیر GDC با تاخیر و رویدادهایی نظیر Gamescom نیز قرار است صرفا به شکل لایواستریم و آنلاین برگزار شوند. باید دید که این بحران که دامنه مشکلات ناشی از آن گسترش زیادی پیدا کرده در چه زمانی پایان می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.