نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 خرداد 1399
ساعت 15:00

رویداد دیجیتالی PAX Online جایگزین PAX West و PAX Australia شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام برگزارکنندگان، امسال به جای رویدادهای PAX West و PAX Australia، یک رویداد دیجیتالی جدید به نام PAX Online برگزار می‌شود.

PAX اعلام کرده که رویداد دیجیتالی و مجازی جدیدی را جایگزین PAX West و PAX Australia می‌کند. این رویداد که PAX Online نام دارد، قرار است به صورت زنده و لایواستریم در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۰ سپتامبر (۲۲ تا ۳۰ شهریور) برگزار شود. به این ترتیب PAX Online یک رویداد 9 روزه است که شامل خبرهای جدید، رونمایی از بازی‌های، دموها و تورنمنت‌های eSport خواهد بود. گفتنی است که رویدادهای فیزیکی و حضوری PAX امسال به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا لغو شده‌اند. Jerry Holkins از موسسان PAX در این رابطه چنین گفته است:

PAX Online به این منظور ایجاد شده تا آن تجربه مشترک را به نوعی به خانه‌ها بیاورد. این شامل رونمایی از بازی‌ها، نمایش تجربه دموها و صحبت و شنیدن اظهارنظرها از جانب بازیسازان محبوب به همراه بسیاری موارد دیگر است.

گفتنی است که پس از لغو یا دیجیتال شدن بسیاری رویدادهای گیمینگ دیگر، PAX حالا آخرین مورد از این دست است که به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا، از برگزاری رویداد فیزیکی خودداری می‌کند. مهم‌ترین رویداد سالانه گیمینگ یعنی E3، امسال به همین دلیل به صورت کامل لغو شد و برخلاف رویدادهای بزرگ دیگر یعنی GDC و Gamescom، حتی به صورت مجازی و دیجیتال نیز اقدام به برگزاری رویداد جایگزین نمی‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.