نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 دی 1401
ساعت 16:00

کنترلر Google Stadia به زودی قابلیت بلوتوث دریافت می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوگل تا چند روز آینده پلتفرم بازی استریم آنلاین خود یعنی Stadia را تعطیل خواهد کرد، و در همین رابطه گزارش جدیدی منتشر کرده که مربوط به کنترلرهای مخصوص آن است. با توجه به اطلاعیه‌ای که شرکت از طریق حساب رسمی توییتری استیدیا منتشر کرده، اشاره شده که به زودی قابلیت بلوتوث را در دسته‌های Stadia فعال می‌کند که این کار، به دارندگان امکان تجربه بازی روی پلتفرم‌های پشتیبانی‌کننده مانند PC را می‌دهد.

با توجه به این گزارش، شرکت البته تاریخ دقیقی را اعلام نکرده ولی این مود بسیار نزدیک و برای هفته آینده اعلام شده است. سرورهای پلتفرم استریم بازی Stadia قرار است در روز 18 ژانویه ساعت 11:59 نیمه شب (به وقت ایران روز پنجشنبه 29 دی ساعت 10:30) رسما خاموش شود و مطابق برنامه که از چند ماه قبل اعلام شده، تمامی هزینه‌کردهای بازیکنان بازپرداخت و روش‌های انتقال پیشرفت‌های کسب شده در بازی‌ها به پلتفرم‌های دیگر نیز توسط ناشران بازی‌ها مشخص شده است.

برای مثال شرکت‌هایی نظیر یوبی‌سافت ارائه نسخه رایگان بازی تحت مالکیت در استیدیا حالا در پلتفرم پی‌سی خودشان یعنی Ubisoft Connect را دادند و این شامل انتقال پیشرفت و فایل‌های ذخیره نیز بوده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.