نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 دی 1401
ساعت 14:00

بازی Tom Clancy’s The Division 2 سرانجام برای استیم منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت و استودیو Massive سرانجام بازی شوتر آنلاین The Division 2 را برای پلتفرم استیم نیز منتشر کردند. این بازی که در سال 2019 عرضه شده بود، حالا به همراه تمامی نسخه‌ها شامل نسخه استاندارد، Warlords of New York و Warlords of New York Ultimate Edition در پلتفرم Steam نیز در دسترس قرار دارند و کار خودشان را هم از ابتدای حضور با 70 درصد تخفیف برای همه نسخه‌ها، تا روز 26 ژانویه (6 بهمن) شروع می‌کنند.

The Division 2 که به عنوان نسخه دنباله بازی به همین نام در سال 2019 منتشر شد، در دنیای داستانی Tom Clancy قرار دارد و در آن بازیکن در نقش یک مامور سازمان Strategic Homeland Division، با عواقب و طغیان‌های اجتماعی بعد از انتشار یک عامل ویروسی و مبتلاکننده مبارزه می‌کند. این وقایع که از نیویورک و بازی اول سری شروع شد، حالا در کل جهان تکرار شدند و در بازی دوم بازیکن باید به پایتخت آمریکا یعنی شهر Washington D.C برود. این شهر نیز مشابه نیویورک از اتفاقات در امان نمانده و حالا کنترل نواحی مختلف شهر در اختیار گروه‌های تبهکار قرار گرفته است. The Division 2 در سال 2020 یک محتوای بسیار بزرگ از نوع expansion نیز دریافت کرد که جدای از ارائه نقشه جدیدی از نیویورک و مجموعه مراحل بیشتر، تحولات زیادی را هم در بازی اصلی اعمال می‌کند که شامل حال دارندگان نسخه استاندارد بازی نمی‌شود.

بازیکنان The Division 2 این روزها مشغول تجربه فصل دهم محتواهای بازی هستند که این شامل اهداف جدید، محتواهای جدید سیزن پس، سطوح سختی جدید برای مراحل Tidal Basin و Manning National Zoo و موارد دیگر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.