نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 18 مرداد 1396
ساعت 13:41

کیفیت برتر بازی Project Cars 2 بر روی Xbox One X

0 از 5

بازی  Project Cars 2 بر روی Xbox One X بسیار بهتر از PS4 Pro اجرا خواهد شد

مدتی است که شرکت مایکروسافت اظهار می‌کند ورژن Xbox One X بازی های مولتی پلتفرم (بازی های قابل اجرا بر روی پلتفرم های متعدد) بسیار بهتر و با کیفیت تر از دیگر ورژن ها بر روی کنسول های دیگر خواهد بود. هم اکنون به نظر می‌رسد که بازی Project Cars 2 بر روی کنسول جدید مایکروسافت یعنی Xbox One X بسیار بهتر اجرا خواهد شد.

آقای Stephen Viljoen کارگردان بازی در مصاحبه ای اظهار داشته است کسانی که با دستگاه Xbox One X بازی می‌کنند بهترین و با کیفیت ترین ورژن بازی را تجربه خواهند کرد. ایشان گفته است:

«دقیقاً نمی‌توانیم بگویم که تفاوت میان تجربه بازی بر روی Xbox One X با PS4 Pro چقدر است اما بدیهی است که بر روی Xbox One X تجربه ای بسیار بهتر و با کیفیت تر خواهید داشت. از اینرو بواسطه داشتن یک دستگاه بهتر، بهبود مهم و قابل توجهی وجود خواهد داشت.»

این موضوع چندان هم غافلگیرکننده نیست زیرا اینطور که تا کنون شنیده ایم، Xbox One X قدرتمندترین کنسول تا این لحظه است. طبق گفته های شرکت مایکروسافت، Xbox One X حدود 40 درصد قدرتمندتر از PS4 Pro می‌باشد.

البته ورژن PC بازی Project Cars 2 در صورتی که تجهیزات کافی و کامل داشته باشید، بهترین عملکرد را خواهد داشت. آقای Viljoen به این موضوع اشاره داشته که Xbox One X یک دستگاه بی نظیر است. این سازنده خواهان بیشترین استفاده از آن است و در ادامه صحبتهایش بیان داشته که بازی Project Cars 2 بر روی Xbox One X درمقایسه با دیگر سیستم ها (البته غیر از PC دارای کاملترین و بهترین تجهیزات) بهتر و با کیفیت بهتر اجرا خواهد شد.

بازی Project Cars 2 در تاریخ 22 سپتامبر 2017 (31 شهریور 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. برای اطلاع از ماشین ها و مسیر های بازی Project Cars 2 به این آدرس مراجعه فرمایید.

م.حافظ | اخبار | 09/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.