نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 07 دی 1396
ساعت 23:14

تعداد پیست‌های خیس در Gran Turismo Sport افزایش خواهد یافت

0 از 5

قرار است که در آینده پیست‌های بیشتری از بازی Gran Turismo Sport شرایط آب و هوای بارانی و خیس را دریافت کنند

خالق سری بازیهای Gran Turismo، آقای کازونوری یامائوچی تایید کرده است که در آینده پیست‌های بیشتری از بازی Gran Turismo Sport وضعیت آب و هوای خیس و بارانی را به بازیکنان ارائه خواهند کرد.

بازی Gran Turismo Sport در ماه اکتبر عرضه شد و عمدتا بازخوردهای مثبتی را از جانب منتقدان دریافت کرد. با این وجود، کم بودن تعداد پیست‌های خیس (آب و هوای بارانی) در بازی بسیاری از هواداران را شگفت زده کرد. به جز پیست Northern Isle Speedway بر روی بقیه‌ی پیست‌های بازی آب و هوای بارانی قابل اجرا نیست که این مورد بسیاری از بازیکنان را آزرده خاطر کرده است. اگر بخواهیم گرن توربسمو اسپرت را از این نظر با بازیهای رقیبش یعنی Forza Motorsport 7 و Project Cars 2 مقایسه کنیم متوجه عملکرد ضعیف بازی انحصاری PlayStation 4 در این زمینه خواهیم شد. با توجه به این نکات، خالق سری  بازیهای گرن توریسمو، کازونوری یامائوچی در مصاحبه‌ای که به تازگی با GT Planet انجام داده است، تاکید داشت که این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد.

یامائوچی در این مصاحبه گفته است تیم پشتیبانی به سختی مشغول کار است تا در آینده‌ی نزدیک وضعیت خیس از طریق بروزرسانی به پیست‌های بازی Gran Turismo Sport اضافه گردد. یامائوچی می‌گوید طراحی خودروهای بازی به گونه‎ایست که تمامی آنها با آب و هوای بارانی سازگارند. اینطور که به نظر می‌رسد برف پاک‌‌کن‌هایی که در ماشین‌های Gran Turismo Sport می‌بینیم جنبه‌ی تزیینی ندارند و در شرایط مخصوص به خودشان فعال خواهند شد! در ادامه بخشی از صحبت‌های یامائوچی در این رابطه را می‌خوانید:

بله تنها کاری که باید انجام دهیم این است که گزینه‌ی خیس بودن برای دیگر پیست‌ها را از طریق یک آپدیت به بازی اضافه کنیم. تمام ماشین‌های بازی با آب و هوای بارانی سازگارند و برف پاک‌کن‌هایشان کار می‌کنند.

یامائوچی به GT Planet گفته است بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که تمامی پیست‌ها بازی شرایط بارانی را دریافت کنند؛ در واقع پیست‌هایی که در اقلیم خشک و بیابانی یا مکان‌هایی که حداقل میزان بارش را دارند قرار گرفته باشند، دارای این ویژگی نخواهند بود:

آب و هوای بارانی احتمالا برای تمام پیست‌های بازی در دسترس نخواهد بود. برای مثال شما در Willow Springs آب و هوای بارانی را مشاهده نخواهید کرد.

بازی Gran Turismo Sport در حال حاضر به صورت انحصاری در دسترس دارندگان PS4 قرار دارد. همچنین کسانی که هنوز Gran Turismo 6 را بر روی PS3 بازی می‌کنند باید به فکر تهیه‌ی Gran Turismo Sport باشند زیرا تمام ویژگی‌های آنلاین این عنوان تا ماه مارس 2018 از دسترس کاربران خارج خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.