سازندهی بازی PUBG از بازیکنان آن عذرخواهی کرد
در هفتهی گذشته شاهد خروج بازی PUBG از حالت «دسترسی زودهنگام» (Early Access) و عرضهی رسمی آن برای پلتفرم PC بودیم؛ روز گذشته سرورهای این عنوان به مدت دو ساعت تحت تعمیر قرار گرفتند و همزمان، اولین آپدیت نسخهی PC آن عرضه شد.
سازندهی عنوان PUBG در کنار عرضهی اولین آپدیت نسخهی PC آن، بیانیهای را در صفحهی استیم این بازی منتشر کرد و از بازیکنان آن، بدلیل وجود لگها و مشکلات فنی، عذرخواهی کرد.
به گفتهی سازندهی عنوان PUBG، آپدیت ارائه شده از طریق اصلاح و بهینهسازی زیر ساختهای سرور این بازی، منجر به کاهش مشکلات آن خواهد شد؛ آنها (سازندگان PUBG) همچنین اعلام کردند که به تلاشهای خود ادامه داده و از طریق آپدیتهای آینده، سایر مشکلات بازی PUBG را برطرف خواهند کرد.
در ادامه شاهد جزئیات اولین آپدیت PUBG خواهید بود:
- تغییر نرخ «سلکشن» (Selection) نقشهی بازی.
- تنظیم سیستم Replay: در نتیجه بازیکنان قادر خواهند بود تا تنها پس از گذشت 3 دقیقه از زمان مرگشان شاهد Replay بازی باشند؛ این موضوع جهت جلوگیری از اعلام موقعیت طرف مقابل، به هم تیمی بازیکن صورت گرفته است.
- برطرف شدن مشکلی که مانع از نشانهگذاری ساختمانها و اشیاء در نقشهی Miramar میشد.
- برطرف کردن مشکلی که در هنگام Replay، منجر به ایجاد کرش و بازگشت بازیکنان به لابی میشد.
- برطرف شدن مشکلی که منجر به از بین رفتن محل آغازین Death Cam میشد.
- برطرف شدن مشکلی که مانع از جمع آوری BP از سوی بازیکنان میشد.
- برطرف شدن مشکلی که منجر به مرگ ناگهانی بازیکنان میشد.
- برطرف شدن مشکل مربوط به عدم عبور گلولهها از دو طرف فنس.
در اخبار مرتبط با عنوان PUBG اعلام شد:
نظرات