نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 08 دی 1396
ساعت 17:23

رویداد ویژه‌ی بازی Diablo III به مناسبت سالگرد تولد این فرنچایز

0 از 5

Blizzard به مناسب سالگرد تولد بازی محبوب Diablo رویدادی که سال قبل در دسترس کاربران قرار گرفته بود را دوباره برگزار خواهد کرد

عنوان به یاد ماندنیِ Diablo III هنوز هم به سرگرم کردن هوادارانش ادامه می‌دهد!

سال گذشته کمپانی بلیزارد به منظور گرامیداشتِ یادبود یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهایش یعنی Diablo، سالگرد تولد این عنوان را با برگزاری یک رویداد به نام "The Darkening of Tristram" جشن گرفت. این رویداد بسیار لذتبخش بود به طوریکه که در تمام گوشه‌های آن، عناصری از بازیهای قدیمی سری دیابلو یافت میشد. در رویداد The Darkening of Tristram، تمام کردن کل بخش‌ها، جوایزی را برای بازیکنان به همراه داشت. حال بلیزارد قصد دارد با توجه به استقبال هواداران در سال گذشته، این رویداد را در ماه ژانویه 2018 یک بار دیگر برگزار نماید.

باید این را بدانید که اگر رویداد سال گذشته را از دست دادید، این فرصت مناسبی برای تجربه‌ی آن و جمع آوری لوت و جوایز ارزشمندش است. علاوه بر اینها، خود رویداد، به لطف طراحی زیبایش بسیار لذتبخش و چالش بر انگیز است؛ به شرطی که بر روی درجه‌ی سختی بالا بازی شود. از طرف دیگر، اگر یکی از کهنه سربازهای بازی Diablo هستید، بازگشت به تریسترامِ افسانه‌ی و ملاقات با قهرمانان و مکان‌های خاطره انگیزش، ممکن است کمی شما را احساساتی کند!

از زمان برگزاری آخرین همایش BlizzCon خبر مهمی از بازی Diablo III بدست نیامده بود. در آخرین بروزرسانی بزرگ بازی یک کلاس جدید به نام "The Necromancer" به بازی افزوده شد. به نظر میرسد این جشن تولد که ماه آینده برگزار خواهد شد، آخرین پشتیبانی‌ بزرگ بلیزارد از بازی محبوب Diablo III باشد. در حال حاضر بسیاری از هواداران دیابلو 3 با این پرسش موجه شده‌اند که آیا عمر این عنوان به سر آمده؟ 5 سال از عرضه‌ی Diablo III می‌گذرد پس ممکن است جواب این سوال مثبت باشد. هنوز مشخص نیست که آیا بلیزارد به پشتیبانی خود از این بازی تا زمان معرفی نسخه‌ی بعدی ادامه دهد یا خیر. شاید هم تمام این حدسیات اشتباه باشند و روند تولید بسته‌های الحاقی حجیم برای دیابلو 3 کماکان ادامه داشته باشد. این احتمال وجود دارد که همزمان با برگزاری رویدادِ ذکر شده، آینده‌ی این پرچمدار بازیهای ARPG نیز مشخص شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.