نویسنده: امیر قنواتی جمعه، 08 دی 1396
ساعت 19:41

توضیحاتی راجع به روند ساخت بازی Death Stranding

0 از 5

طبق گفته‌های کوجیما Death Stranding به موقع ساخته خواهد شد.

آقای "هیدئو کوجیما" به تازگی درباره روند ساختی که عنوان "Death Stranding" از زمان عرضه اولین اطلاعات و تریلرهایش طی کرده، صحبت‌هایی داشته و اعلام کرده که طرفداران باید منتظر اخبار جدید و هیجان‌انگیزی در سال ۲۰۱۸ باشند. با بازی‌مگ همراه باشید.

بازی "Death Stranding" این روزها طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و به یکی از مورد انتظارترین عناوین در دست ساخت تبدیل شده است. با اینکه تریلرهای مختلفی از این بازی در طول ۱۸ ماه گذشته منتشر شده، ولی باز هم چیزهای زیادی در مورد این عنوان وجود دارد که از آن‌ها اطلاعی نداریم.

کارگردان پرافتخار این عنوان یعنی آقای "هیدئو کوجیما" از اولین معرفی این بازی در سال ۲۰۱۶ تا به امروز به طور مرتب اطلاعاتی را از بازی Death Stranding منتشر کرده اما همچنان رازهایی وجود دارد که درمورد آنها حرفی زده نشده. البته برای کسانی که کوجیما را می‌شناسند این رفتار کوجیمای افسانه‌ای امری عادی محسوب می‌شود.

هیدئو کوجیما قبل از معرفی بازی جدیدش از استودیو "Kojima Productions" در سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد و اینکه اعضای این استودیو در زمان راه اندازی تنها چهار نفر بوده اند. سپس از ژانویه سال ۲۰۱۶ به جذب کارکنان بیشتر، سروسامان دادن به کمپانی و به کارگیری یک موتور بازیسازی مناسب پرداخت. همزمان با انجام این کارها، به انجام آزمایشات مختلف و طراحی سناریوهای عنوان "Death Stranding" پرداخت و در سال ۲۰۱۶  اولین تریلر این عنوان با موتور بازیسازی "DECIMA Engine" منتشر شد.

روند ساخت بازی از زمان معرفی تا به حالا بدون هیچ توقف و استراحتی در حال انجام بوده است. آقای کوجیما نیز همواره در حال سفرکردن به مناطق و مراسم‌های مختلف است و وقت سر خاراندن نداشته. درواقع می‌توان گفت سال ۲۰۱۷، سالی بوده که هیدئو تمام ۳۶۵ روز آن را مشغول به کار کردن بوده است.  سرعت ساخت بازی به قدری بالاست که کارکنان سونی گفته‌اند: "تا به حال چنین سرعتی را در ساخت یک بازی ندیده ایم."

آخرین تریلر بازی نیز در مراسم TGA 2017 پخش شد که نکات قابل توجه‌تری را نسبت به تریلرهای قبلی آشکار کرد. کوجیما در آخرین صحبت‌هایش بیان کرده بود که: "طرفداران باید منتظر سورپرایزهای بیشتری در سال پیش رو باشند."

 درست است که روند ساخت عنوان "Death Stranding" کمی عجیب و غریب بوده است اما این مسئله که سونی سرعت ساخت آن را "سریع" می‌داند قطعا نکته ی مثبتی است و دانستن این نکته که در سال آینده خبرهای بیشتری از این عنوان خواهیم شنید بسیار هیجان انگیز است.

پلتفرم مقصد بازی PS4 است. البته طبق گفته‌های بعضی منابع، مدتی پس از عرضه نسخه کنسولی، بازی برای کامپیوترهای شخصی هم عرضه خواهد شد که هنوز توسط کوجیما یا سونی تایید نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.