نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 02 مهر 1396
ساعت 16:07

تریلر مقایسه Project CARS 2 با Forza Motorsport 7

5 از 5

تریلر مقایسه کیفیت گرافیکی بازی Project CARS 2 و بازی Forza Motorsport 7

بازی Project CARS 2 تنها چند روز است که عرضه شده و هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. برای بازی Forza Motorsport 7 اخیراً نسخه دمو بر روی پلتفرم Xbox عرضه شده و قرار است نسخه نهایی آن در روز 3 اکتبر 2017 (11 مهر 1396) برای پلتفرم های Xbox One, Microsoft Windows ارائه گردد.

هم اکنون تریلری به دستمان رسیده که کیفیت گرافیکی این 2 بازی ریسینگ را با هم مقایسه کرده است. در نظر داشته باشید گیم پلی بازی Forza Motorsport 7 که در این تریلر استفاده شده مربوط به ورژن Xbox One S آن و گیم پلی بازی Project CARS 2 استفاده شده در این تریلر مربوط به ورژن PS4 Pro آن است. هر دو بازی Project CARS 2 و Forza Motorsport 7 دارای سیستم آب و هوایی دینامیک (پویا) هستند.

عنوان Project CARS 2 کاری از استودیوی Slightly Mad است و کمپانی Bandai Namco Entertainment مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی در ادامه بازی Project CARS (عرضه شده در سال 2015) ساخته شده و بطورکلی نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

عنوان Forza Motorsport 7 ساخت استودیوی Turn 10 بوده که توسط کمپانی مایکروسافت منتشر می‌شود. این بازی دهمین بخش از سری Forza است. 

م.حافظ | اخبار | 24/09/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.